۳۵۹۰۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جووینکو رکورد بکام را شکست

هافبک پیشین تیم فوتبال یوونتوس رکوردی که کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس برجای گذاشته بود را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: سباستین جووینکو رکورددار گلزنی از روی ضربات ایستگاهی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شد. تا پیش از این دیوید بکام، ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید و خاویر مورالس، هافبک رئال سالت لیگ، این رکورد را در اختیار داشتند اما دو گلی که بال پیشین یوونتوس شب گذشته (دوشنبه) در پیروزی ۴ بر یک تورنتو اف‌سی برابر دی‌سی‌یونایتد با ضربات ایستگاهی به ثمر رساند، او را از این حیث از کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس پیش انداخت.

رکورد گلزنی بکام با ضربات ایستگاهی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ آن را به ثبت رساند، ۶ گل بود که این رکورد را جووینکو با دو گل فوق‌العاده‌ای که به دی‌سی‌یونایتد به ثمر رساند، شکست. این در حالی است که جووینکو ۷ گل خود را از تابستان سال گذشته که تورین را ترک کرد به ثمر رساند.

جووینکو این تعداد گل را از ۷۶ ضربه‌اش به ثمر رساند که ضریب موفقیت او را به ۹.۲ درصد رسانده است که البته از این حیث به مراتب ضعیف‌تر از دیدیه دروگبا، مهاجم پیشین چلسی که در مونترال ایمپکت توپ می‌زند، عمل کرده است. دروگبا در ۲۲ تلاشش برای گلزنی با ضربات ایستگاهی در MLS پنج گل زده و ضریب موفقیت او ۲۲.۷ درصد بوده است. ضریب موفقیت بکام هم ۱۳ درصد (۶ گل از ۴۶ ضربه ایستگاهی) بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج