۳۵۵۷۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شرط ناپولی برای فروش ایگواین

باشگاه ناپولی تنها شرط فروش ایگواین را اعلام کرد و بعید به نظر می‌رسد باشگاهی حاضر باشد این مهاجم آرژانتینی را جذب کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از میدیاست، بعد از جدایی آلوارو موراتا از یوونتوس، سران این باشگاه ایتالیایی سخت به دنبال جذب گونسالو ایگواین آرژانتینی هستند و مذاکرات خود را با باشگاه ناپولی آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که این انتقال صورت نخواهد گرفت.

باشگاه یوونتوس رقم ۷۰ میلیون یورو را برای جذب ایگواین پیشنهاد داده اما ناپولی قصد ندارد که با این رقم ستاره آرژانتینی خود را بفروشد.

اورلیو ده لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی شرط فروش این بازیکن را اعلام کرد. او اظهار کرد: تنها در یک صورت حاضر هستیم که ایگواین را بفروشیم و آن این که رقم فسخ قرارداد او پرداخت شود. رقم فسخ قرارداد ایگواین ۹۴ میلیون یورو است و هر باشگاهی که می‌خواهد او را جذب کند باید این رقم را پرداخت کند.

او ادامه داد: هیچ مذاکره‌ای با باشگاه یوونتوس نداشته‌ایم. بسیار بعید به نظر می رسد که یوونتوس بخواهد رقم فسخ قرارداد ایگواین را پرداخت کند و به همین خاطر می‌توانم بگویم که این انتقال صورت نخواهد گرفت و ایگواین هم در ناپولی می ماند. یوونتوس باشگاه بزرگی است و بعید می دانم که آنها حاضر باشند چنین رقمی را پرداخت کنند.

ایگواین در فصلی که گذشت خیره کننده ظاهر شد و با فاصله زیادی نسبت به دیگر بازیکنان به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد، اما در نهایت این یوونتوس بود که جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این بازیکن آرژانتینی تاکید کرده که نمی‌خواهد در ناپولی باقی بماند، اما بعید به نظر می رسد که باشگاهی حاضر باشد رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج