۳۴۹۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنیتس از مشکل خود با رئال گفت

سرمربی سابق رئال مادرید بعد از مدتها سکوت خود را شکست و از مشکلاتی که خارج از این باشگاه برای او به وجود آوردند سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Fox Sports، انتخاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید یکی از بدترین تصمیماتی بود که فلورنتینو پرس گرفت. رئیس باشگاه رئال تصمیم گرفت با وجود مخالفت‌های زیادی که وجود داشت بنیتس را به عنوان جایگزین کارلو آنچلوتی انتخاب کند اما این مربی تنها چند ماه دوام آورد و جای خود را به زین الدین زیدان داد که البته این تغییر جواب داد و رئال توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بنیتس که معمولا عادت به سکوت داشت درباره جدایی خود از رئال مادرید و تجربه کوتاه مدت خود در این تیم سخن به میان آورد و گفت: پیشنهاد مربیگری در تیم شهرم را به من دادند و نمی‌توانستم آن را رد کنم. همواره آرزو داشتم که روزی این فرصت نصیبم شود تا هدایت رئال را برعهده گیرم و در نهایت هم این پیشنهاد به من داده شد و لحظه‌ای درنگ نکردم. در رقابت‌های لیگ شرایط خوبی داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم خوب نتیجه‌ی گرفته بودیم اما به یکباره همه چیز به هم ریخت و دیگر کنترل مشکلات غیر ممکن شد.

او ادامه داد: فلورنتینو پرس از همان ابتدا با صراحت تمام با من صحبت کرد. او تاکید کرد که باید در رقابت‌های لیگا خوب نتیجه بگیریم. من بازیکنان بزرگی در اختیار داشتم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. من با بازیکنان هیچ مشکلی نداشتم؛ چه با بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند و چه با آنهایی که نیمکت نشین بودند رابطه خوبی داشتم. رئال بازیکنان بسیار حرفه‌ای در اختیار داشت و من با همه آنها رابطه خوبی داشتم. هیچ مشکل داخلی در تیم وجود نداشت اما باید بگویم که مشکلات بیرونی شرایط را برای من به هم زد.

بنیتس در پایان سخنان خود گفت: دیدار پایانی که به عنوان سرمربی رئال مادرید روی نیمکت این تیم نشستم برابر والنسیا بود. در آن دیدار بازیکنان رئال با انگیزه بسیار بالایی بازی کردند و همه تلاش خود را به کار گرفتند. یک بار دیگر تکرار می‌کنم که من با هیچ بازیکنی مشکل نداشتم اما در بیرون از زمین مشکلاتی برای من به وجود آوردند و همین هم باعث شد که در نهایت از رئال جدا شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج