آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۴۰۱۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آماری عجیب از زلاتان در جام ملت های اروپا

زلاتان در صورت گلزنی در بازی امشب تیمش به رکوردی فوق العاده خواهد رسید.

خبر آنلاین: زلاتان در صورت گلزنی در بازی امشب تیمش به رکوردی فوق العاده خواهد رسید. شاید همین آماری که می خوانید یکی از دلایلی باشد که زلاتان ابراهیموویچ را مجبور می کند خود را برتر از کریس رونالدو و لیونل مسی بداند. زلاتان در طول سال های طولانی حضورش در فوتبال اروپا به قهرمانی در لیگ قهرمانان نرسیده است و این یک حسرت بزرگ برای ستاره فوتبال سوئد به شمار می آید. مهاجم فصل قبل پاری سن ژرمن که به احتمال فراوان فصل بعد در لیگ جزیره و برای منچستر یونایتد بازی می کند، در سطح ملی هم موفق به کسب افتخار خاصی نشده است.

دقیقا مثل رونالدو و مسی که با پرتغال و آرژانتین تا به حال به جام نرسیدند. اما زلاتان در صورت گلزنی در بازی اول تیمش در یورو ۲۰۱۶ و یا هر یک از بازی های دیگر این جام، به رکوردی ویژه خواهد رسید. زلاتان اگر در فرانسه موفق به گلزنی برای سوئد شود، اولین بازیکنی نام می گیرد که در ۴ دوره رقابت ها گلزنی کرده است و این یک رکود فوق العاده برای او خواهد بود. در مقابل هم مسی و هم رونالدو هم فرصت دارند که از طلسم نتیجه نگرفتن در بازی های ملی نجات پیدا کنند. مسی در کوپا آمریکا و رونالدو هم در همین یورو ۲۰۱۶. البته تفاوتی بین آنها و زلاتان وجود دارد. زلاتان به احتمال خیلی زیاد آخرین تورنمنت ملی خود را تجربه می کند و دوست دارد هر چه در توان دارد برای این جام بگذارد تا علاوه بر رکورد فردی احتمالی، با سوئد هم به افتخاری برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج