۳۲۲۹۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بررسی شرایط تیم‌ها در بالا و پایین جدول

امروز با انجام هشت بازی در شش شهر به صورت هم‌زمان، هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار می‌شود.

روزنامه شرق: امروز با انجام هشت بازی در شش شهر به صورت هم‌زمان، هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار می‌شود. با وجود اینکه سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ‌برتر باقی مانده است اما تحت هیچ شرایطی با نتایج بازی‌های امروز تکلیف قهرمان لیگ‌برتر مشخص نخواهد شد اما این امکان وجود دارد که با پایان بازی‌های این هفته، دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ یک هم مشخص شود.

حساس‌ترین بازی

در حساس‌ترین بازی امروز پرسپولیس بعد از پنج برد پیاپی و رسیدن به صدر جدول رده‌بندی، پذیرای نفت تهران است. قرمزها به‌دنبال این هستند تا با یک برد خانگی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند. پرسپولیس اگر امروز برنده شود و دو استقلال به پیروزی نرسند باز هم هر دو تیم آبی‌پوش بالای جدول شانس قهرمانی خواهند داشت، اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ اگر بتوانند در بازی امروز از تیم رده‌پنجمی نفت تهران امتیاز بگیرند صعود خود را به رقابت‌های لیگ ‌قهرمانان آسیا بعد از یک‌سال دوری قطعی می‌کنند. سرخ‌پوشان پایتخت که در ٣٥ بازی پیاپی در لیگ ‌برتر گلزنی کرده‌اند با وجود اینکه در بازی امروز رامین رضاییان، مدافع ملی‌پوش خود را به دلیل محرومیت و محسن بنگر، دیگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، امیدوار هستند با درخشش دوباره خط حمله خود با پیروزی مقابل نفت تهران، اختلاف خود را با تیم‌های پشت‌سر خود حفظ و یک قدم دیگر خود را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. استقلالی‌ها امیدوار‌ند ستاره سابقشان، علیرضا منصوریان، امروز سد راه پرسپولیس شود.

استقلال منتظر لغزش پرسپولیس

یکی دیگر از بازی‌های حساس امروز هم در تهران برگزار می‌شود و در آن سایپا که در هفته‌های گذشته نتوانسته نتایج قابل‌قبولی را بگیرد، پذیرای تیم رده‌دومی استقلال تهران است. استقلالی‌ها بعد از باخت تلخ مقابل رقیب سنتی خود، پرسپولیس، هفته گذشته توانستند با یک برد پرگل مقابل فولاد خوزستان به ناکامی‌های خود در چند هفته گذشته پایان دهند. با توجه به اختلاف سه‌امتیازی استقلالی‌ها با صدر جدول، شاگردان پرویز مظلومی اگر بخواهند شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کنند باید در این بازی میزبان خود، سایپا را شکست دهند تا در صورت امتیاز ازدست‌دادن پرسپولیسی‌ها مقابل نفت تهران بتوانند به قهرمانی در لیگ‌برتر بیشتر امید داشته باشند.

استقلالی‌ها همچنین اگر بتوانند در بازی با سایپا پیروز شوند، تقریبا سهمیه آسیایی خود را قطعی می‌کنند اما اگر شاگردان پرویز مظلومی بازی را به میزبان خود، سایپا، واگذار کنند و تیم‌های نفت تهران، تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن در بازی‌های این هفته خود پیروز شوند، با توجه به تقابل استقلالی‌ها با تراکتور‌سازی تبریز، وضعیت جدول رده‌بندی پیچیده می‌شود و در آن زمان هر چهار تیم شانس کسب سهمیه رقابت‌های لیگ ‌قهرمانان آسیا را دارند. آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ‌ملی کشورمان که سابقه قهرمانی با استقلال تهران در لیگ ‌برتر را دارد، غایب بزرگ بازی امروز دو تیم است و سایپایی‌ها نمی‌توانند از او در این بازی حساس به دلیل مصدومیت استفاده کنند.

بازی مرگ و زندگی

بازی مرگ و زندگی این هفته اما در اهواز برگزار می‌شود. در این بازی استقلال خوزستان که در این فصل از رقابت‌ها بالاتر از حد انتظار ظاهر شده و با هدایت عبدالله ویسی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، پذیرای راه‌آهن رده‌پانزدهمی است. زردپوشان تهرانی برای بقا در لیگ ‌برتر باید میزبان خود را شکست دهند و امیدوار باشند تیم‌های ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان امتیاز از دست بدهند.

در صورتی که راه‌آهنی‌ها در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان شکست بخورند و ملوان موفق شود در بازی خارج از خانه خود از سد تراکتورسازی تبریز بگذرد، راه‌آهن دومین تیمی است که به لیگ یک سقوط می‌کند و این امکان وجود دارد که تکلیف سومین تیم سقوط‌کننده به لیگ یک در بازی هفته پایانی سیاه‌جامگان مشهد و ملوان بندرانزلی که به میزبانی سیاه‌جامگان برگزار می‌شود مشخص شود. در طرف دیگر میدان، استقلال خوزستان شرایطی مانند استقلال تهران دارد. شاگردان ویسی باید در بازی مقابل راه‌آهن پیروز شوند و امیدوار باشند پرسپولیس در سه بازی آینده خود امتیاز از دست بدهد. البته آنها اگر بتوانند در بازی مقابل راه‌آهن پیروز شوند، تقریبا کسب سهمیه آسیا را برای خود قطعی می‌کنند و برای اولین‌بار می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند.

سیاه‌جامگان به‌دنبال کسب امتیاز در قم

تراکتورسازی بعد از اینکه برای اولین‌بار توانست به جمع ١٦ تیم لیگ ‌قهرمانان آسیا صعود کند، هفته گذشته در دقایق پایانی، تساوی خارج از خانه مقابل سیاه‌جامگان را با شکست عوض کرد تا فقط روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشد که آن هم با توجه به بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس محال به نظر می‌رسد. سرخ‌پوشان تبریزی اما برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به برد خانگی مقابل ملوان در بازی امروز دارند. شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوار هستند با پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده خود در لیگ‌ برتر و امتیاز ازدست‌دادن تیم‌هاي استقلال تهران، استقلال خوزستان و نفت تهران سهمیه حضور در لیگ ‌قهرمانان آسیا را به دست آورند. در دیگر بازی امروز، سپاهان پذیرای تیم گسترش‌فولاد تبریز است.

شاگردان فراز کمالوند در صورتی می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند که حداقل در دو بازی باقی‌مانده خود که یکی از آنها مقابل پرسپولیس در تبریز است پیروز شوند و امیدوار باشند دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در سه بازی باقی‌مانده بردی کسب نکنند و سه بازی را واگذار کنند و از طرفی ذوبی‌ها هم بیش از چهار امتیاز از این سه بازی کسب نکنند و البته استقلال تهران قهرمان جام حذفی شود تا گسترش‌فولاد تبریز به‌عنوان تیم چهارم راهی لیگ ‌قهرمانان آسیا شود که امکان اینکه این شرایط پیش ‌بیاید ضعیف است. در دیگر بازی امروز، پدیده و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند که ذوبی‌ها اگر در این بازی خارج از خانه پیروز شوند، در صورت امتیاز ازدست‌دادن تیم‌های بالای جدول و قهرمانی استقلال تهران در جام حذفی می‌توانند به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشند.

صبای قم هم بعد از تساوی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن، پذیرای سیاه‌جامگان است. شاگردان فرهاد کاظمی امیدوار هستند با گرفتن امتیاز در این بازی، فاصله خود را با ملوان بندرانزلی کمتر کنند و کار را برای بقا در لیگ ‌برتر به هفته پایانی در مشهد و تقابل با انزلی‌چی‌ها بکشانند. در داربی شهر اهواز دو تیم فولاد خوزستان و استقلال اهواز بعد از باخت هفته گذشته خود مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی تأثیری در تیم‌های سقوط‌کننده به دسته ‌یک و صعود‌کننده به لیگ‌ قهرمانان آسیا ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج