۳۲۲۱۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رشیدی: قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بدون توجه به نتایج دیگر تیم ها باید فقط به فکر بازی های خودش باشد.

کاپ: منصور رشیدی درباره آخرین شرایط استقلال در آستانه بازی با سایپا اظهار داشت: پیروزی سه بر صفر تیم بعد از باخت سنگین دربی تا اندازه ای باعث شد روحیه اعضای تیم استقلال بهبود یافته و در شرایط بهتری به استقبال سه بازی مهم آخر خود بروند. این برد علاوه بر اینکه روحیه تیم را بالا برد استقلال را همچنان در کورس قهرمانی نگه داشت.

وی افزود: بعد از باخت دربی که همه استقلالی ها ناراحت و عصبانی بودند این برد تا اندازه زیادی باعث شد همه همچنان به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بمانند هرچند که پرسپولیس و استقلال خوزستان هم نشان داده اند که از این مسیر پا پس نمی کشند اما استقلال باید بداند که فقط باید روی بازی های خودش تمرکز کند.

دروازه بان اسبق استقلال افزود: با توجه به وجود بازیکنان جوان و با انگیزه کنار نفرات باتجربه در تیم استقلال می توان امیدوار بود که این دو عامل باعث کسب امتیازات کامل در هر سه بازی باقیمانده بشود. مهدی رحمتی به خودی خود می تواند یکی از عوامل اصلی در این باره باشد. همچنین نفراتی مانند خسرو حیدری و امید ابراهیمی در میانه زمین می توانند از نظر روحی تیم را در شرایط بالایی حفظ کنند.

رشیدی درباره دیدار پنجشنبه استقلال گفت: تیم سایپا نه شانس قهرمانی یا کسب سهمیه دارد و نه در خطر سقوط است.این تیم می آید تا فقط بازی خودش را انجام بدهد و شاید فقط از حضور مقابل استقلال انگیزه داشته باشد. این می تواند به استقلال کمک کند تا بعد از برد مقابل فولاد یک برد دیگر حتی با گل های بالا به دست بیاورد و تفاضل گلش را هم بهتر کند.

پیشکسوت استقلال در این باره که کدام تیم شانس بیشتر قهرمانی در لیگ برتر را دارد بیان داشت: فکر می کنم قهرمان در هفته آخر مشخص شود. من بازی های هر سه تیم رادر سه هفته پایانی مرور کردم و هیچ کدام بازی های خیلی آسانی در پیش ندارند. به همین خاطر و باتوجه به نزدیکی امتیازات باید تا هفته آخر صبر کرد. هرچند که استقلالی ها باید فقط روی بازی های خودشان تمرکز کنند و کاری به نتایج دو رقیب دیگر نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج