۳۱۵۲۲۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عشوری: رقص اصلی بماند برای الهلال!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد پیروزی بر ذوب‌آهن به منزله قهرمانی تیمش است.

ورزش سه: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد پیروزی بر ذوب‌آهن به منزله قهرمانی تیمش است.

سینا عشوری پس از یک جلسه محرومیت ناشی از اتفاقات دیدار با پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی بازی کرد و عملکرد خوبی مقابل پاختاکور برجای گذاشت. او پس از گل تیمش در این مسابقه اقدام به رقص آذری ملقب به «لزگی» کرد که مورد توجه هواداران تراکتورسازی قرار گرفت.

دستورات را پیاده کردیم

عشوری در گفت‌وگویی درباره پیروزی تیمش مقابل پاختاکور می‌گوید: ما در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم اما با این وجود توانستیم چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و توانستیم دستورات کادرفنی را به درستی اجرا کنیم. تغییراتی که انجام شد هم بسیار بجا بود وخوشبختانه به چیزی که می خواستیم رسیدیم. کسب ۳ امتیاز این مسابقه برایمان بسیار اهمیت داشت و انشاءالله بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

نقشه ایران زیر پیراهن و رقص ایرانی

عشوری درباره رقص آذری که بعد از گل تراکتورسازی انجام داد، عنوان می‌کند: من اصالتا تورک هستم و به همین خاطر دوست داشتم آذری برقصم. خوشحالی ام را اینطور نشان دادم اما برای شکست دادن الهلال برنامه های ویژه‌تری دارم. الهلال را ببریم به خاطر اهانت‌هایی که آنها به کشورم کردند، بازهم می‌رقصم تا جوابشان را بدهم. البته قصد دارم نقشه ایران را زیر پیراهنم داشته باشم تا بعد از بازی آن را به عربستانی‌ها نشان دهم.

ذوب‌آهن را ببریم،‌قهرمانیم

او که چندین سال عضو تیم ذوب‌آهن بوده، درباره دیدار تیمش مقابل سبزپوشان اصفهانی اینطور توضیح می‌دهد: من فکر می‌کنم کلید قهرمانی ما در گروی بازی با ذوب‌اهن است. اگر ذوب‌آهن را شکست دهیم، مطمئن هستم که قهرمان می شویم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را مال خود کنیم.

از ذوب‌آهنی‌ها دلخورم

عشوری با گلایه از برخی مسئولان ذوب‌آهن می گوید: ذوب‌آهن برای من تیم قابل احترامی است. باشگاهی است که چندین سال برای من زحمت کشیده اما دلخوری هایی از برخی افراد دارم. من یکسال محروم بودم و بیرون نشستم اما کسی پیگیر وضعیتم نشد. حتی تماس هم نگرفتند تا حالم را بپرسند. من روزهای خوبی در ذوب‌آهن داشتم؛ به فینال اسیا رسیدیم، چند نایب قهرمانی و قهرمانی حذفی داشتیم. البته حساب سعید آذری را از دیگران جدا می کنم. او فردی است که واقعا برایم زحمت کشیده است. با این حال من بازیکن تراکتورسازی هستم و اگرچه قبل از بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن می روم اما برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم.

پوشیدن پیراهن تراکتور، لیاقت می‌خواهد

هافبک تراکتورسازی صحبت‌های خود را با اظهارنظر درباره هواداران تیمش به پایان می‌برد: پوشیدن پیراهن تراکتورسازی برای هر تیمی افتخار است و من هم از این قاعده استثنا نیستم. از اینکه برای مردم خوب آذربایجان بازی می‌کنم، خوشحالم. این هواداران فوق‌العاده‌اند و می‌بینید که چطور ازما حمایت می‌کنند. واقعا پیراهن تراکتورسازی لیاقت می‌خواهد و از هوادارانی که ما را پذیرفته‌اند،‌تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پیام

      کاش کسی پیدا بشه و به اینها بگه توهین کردن در ورزش کار شایسته ای نیست و فقط فرهنگ پایین خودمان را به رخ می کشیم . رقصیدن به قصد توهین به عربستانی ها و یا هر ملیت دیگر فقط نشانه بی فرهنگی و بی سوادی آن ملت است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج