۳۱۴۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: از استقلال امتیاز کسر نمی‌شود

خبرکسر امتیاز از استقلال در صورت پرداخت نشدن بدهی رودریگو توزی و وضعیت آبی‌ها در آستانه بازی با سپاهان ما را به سوی نصرا... عبداللهی می‌کشاند.

ایران ورزشی: خبرکسر امتیاز از استقلال در صورت پرداخت نشدن بدهی رودریگو توزی و وضعیت آبی‌ها در آستانه بازی با سپاهان ما را به سوی نصرا... عبداللهی می‌کشاند. مردی که این روزها به نوعی نقش منصور پورحیدری را در استقلال بازی می‌کند...

دیروز خبر کسر امتیاز از استقلال در صورت پرداخت نشدن مطالبات توزی تا ظهر امروز همه را شوکه کرد. شما نگران نیستید آقای عبداللهی.

نه، جای نگرانی وجود ندارد چون دارم تلاش مسوولان باشگاه را برای پرداخت مطالبات توزی می‌بینم. مشکلی نیست و تا قبل از موعد اعلام شده طلب توزی را می‌دهیم.

بازیکنان دیگری هم هستند که شما باید طلب‌های‌شان را پرداخت کنید.

بله، شکایت‌های زیادی از استقلال شده که باید در روزهای آینده بدهی این بازیکنان را هم پرداخت کنیم. مشکلی نیست و در باشگاه تلاش می‌شود.

از این ماجرا که بگذریم تساوی استقلال با استقلال خوزستان همچنان موضوع مهمی است. چرا در آن بازی نتوانستید گل زده را حفظ کنید؟

فوتبال همین است. شما دیدید که بازیکن استقلال شوت دقیقی زد و طالب‌لو در حالی که یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذاشت نتوانست آن شوت را مهار کند. کمی بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم امتیاز کامل بازی را به دست آوریم. قشنگی‌های فوتبال همین صحنه‌ها است.

اما این زیبایی‌ها در نهایت ممکن است قهرمانی را از استقلال بگیرد.

ما هنوز در صدر جدول هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. استقلال راهش را می‌رود و در بازی‌های باقیمانده هم مطمئنا پرتلاش ظاهر می‌شویم.

بازی با سپاهان شاید یکی از فینال‌های پیش‌روی شما باشد؛ درست است؟

همه بازی‌ها تا پایان لیگ فینال است. هفته گذشته هم بازی با استقلال خوزستان فینال بود. بازی راحتی تا پایان لیگ نداریم و باید با تمام قوا مقابل حریفان مان بازی کنیم.

اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند که نتیجه دربی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند.

اگر فقط استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی بودند و دربی هم بازی آخر لیگ بود، می‌شد چنین ادعایی کرد اما به جز استقلال و پرسپولیس تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و علاوه بر آن چهار بازی دیگر پس از دربی داریم که نتایجی در آنها رقم می‌خورده قطعا در قهرمانی تیم‌ها سرنوشت‌ساز است.

اگر دربی را ببازید باز هم مدعی قهرمانی خواهید بود؟

ما برای برد مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. نه تنها این بازی بلکه در تمام بازی‌ها باید چنین انگیزه‌ای باشد اما اگر هم باختیم باز هم مدعی قهرمانی هستیم چون همه بازی‌ها ۳ امتیازدارد.

اینکه پرسپولیس طی هفته‌های اخیر موفق شد فاصله امتیازی‌اش را با استقلال کم کند، نگران‌کننده نیست؟

پرسپولیس یکی از رقبای همیشگی ما است اما استقلال هم برنامه‌های خاص به خودش را برای قهرمانی دنبال می‌کند.

راستی از منصورخان چه خبر؟

حالش خوب است. امروز (دیروز) به تمرین می‌آید. شکرخدا حالش خیلی بهتر شده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج