۳۰۹۴۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: بارسلونا مدعی قهرمانی اروپا است

ستاره اسطوره‌ای تاریخ فوتبال بارسلونا بعد از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتظار قهرمانی دیگری از کاتالان‌ها دارد.

خبرگزاری فارس: بعد از آنکه روز گذشته در شهر نیون سوئیس، مراسم قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام گرفت و بارسلونا حریف اتلتیکومادرید شد، برخی از این قرعه‌ استقبال کردند.

از جمله «ژاوی» بازیکن بزرگ تاریخ آبی‌واناری‌ها که اکنون در تیم السد قطر فعالیت می‌کند، بخت زیادی را برای صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی و نزدیک شدن به یک قهرمانی دیگر قائل شد.

وی اظهارداشت: بارسا هم‌اکنون در فرم آمادگی خارق‌العاده‌ای است. بعد از قرعه‌کشی به این باور رسیدم. که بارسا اکنون مدعی است که فاتح همه عناوین از جمله قهرمانی اروپا شود.

او ادامه داد: البته می‌دانیم که لیگ قهرمانان، جامی پیچیده است.چون انجام یک بازی بد، باعث می‌شود که از جام حذف شوید. با این حال من می‌گویم بارسا مدعی جدی قهرمانی است.

ژاوی همچنین افزود: در شرایط کنونی بارسلونا آمادگی‌ خیره‌کننده‌ای دارد. من که دور از آن هستم،‌از تماشای بازی‌هایش بسیار لذت می‌برم. چون چه در دفاع و حمله بارسا عالی کار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج