۳۰۵۳۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اخباری: بنگر باید اخراج می‌شد

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که تیمش در زدن ضربات آخر در بازی مقابل پرسپولیس بدشانس بوده است.

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که تیمش در زدن ضربات آخر در بازی مقابل پرسپولیس بدشانس بوده است.

محمدرضا اخباری در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی که با تساوی یک بر یک رسید، گفت: با وجود خستگی پس از دو بازی سنگین آسیایی توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. موقعیت‌های خوبی از سوی هر دو تیم روی دروازه‌ها به وجود آمد و فکر می‌کنم ما در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

وی درباره اینکه ۲،۳ توپ خوب را از بازیکنان پرسپولیس گرفت و مانع باز شدن دروازه‌اش شد، اظهار داشت: خداراشکر توپ‌های خوبی گرفتم و به نظرم مهم‌تر از آن این بود که همه از دیدن یک بازی زیبا و با کیفیت لذت بردند، چه تماشاگرانی که در استادیوم بودند و چه تماشاگرانی که از تلویزیون بازی را دنبال می‌کردند. هر تیمی که در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کرد می‌توانست برنده بازی باشد.

دروازه‌بان تراکتورسازی در خصوص درگیری‌ها خاطرنشان کرد: درگیری‌ها چیز خاصی نبود در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد، بازیکن آنها بازیکن ما را زد و یکی دیگر از بازیکنان ما به شدت اعتراض کرد که آقای حق‌وردی هم هر دو را با کارت زرد جریمه کرد تا حاشیه‌ها کم شود.

اخباری در مورد صحبت بنگر مبنی بر اینکه سینا عشوری در زمین از الفاظ بدی استفاده کرده است، گفت: همانطور که گفتم من در آن صحنه نبودم اما به نظرم بنگر به دلیل همان خطایی که انجام داد باید اخراج می‌شد.

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی رخ داد. فکر می‌کنم پس از بازی دربی این یکی از بازی‌های پرتماشاگر لیگ بود که هواداران زیادی را به ورزشگاه کشاند.

دروازه‌بان تراکتورسازی درباره اینکه چرا بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند و آیا خستگی روی آنها تاثیر گذاشته بود، خاطرنشان کرد: خستگی تاثیرگذار بود اما همه این اتفاقات به خاطر خستگی نیست. شاید خودمان هم کم‌دقتی کردیم.

اخباری درباره پرتاب نارنجک از سوی هواداران در حضور مدیر امنیت یوفا و AFC گفت: یک نارنجک پشت نیمکت ما و یک نارنجک هم کنار دروازه خود من انداخته شد. به نظرم این مسائل به بحث‌های امنیتی بازمی‌گردد و امیدوارم در بازی‌های بعد این اتفاقات نباشد، ضمن اینکه من نمی‌دانستم مامور امنیتی یوفا در ورزشگاه است و فکر می‌کنم این اتفاقات برای ما و برای وجهه کشور ما بد است و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی در خصوص شانس تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی گفت: امروز تیمی را متوقف کردیم که خودش شانس کسب سهمیه آسیاست. به نظرم اگر بتوانیم در بازی‌های بعدی و بازی‌های ۶ امتیازی‌مان بهتر نتیجه بگیریم شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج