۳۰۲۱۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناراحتی گلر بارسلونا به خاطر نیمکت نشینی

سنگربان شیلیایی بارسلونا اعتراف کرد از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و نیمکت نشینی را در لیگ قهرمانان اروپا دوست ندارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، بارسلونا در دوران ویکتور والدس مشکلات زیادی در خط دروازه خود داشت. بعد از آمدن لوییس انریکه، والدس تصمیم گرفت از آبی اناری ها خداحافظی کند و سران این باشگاه اسپانیایی دو دروازبان خوب به نام های مارک آندره ترشتگن و کلودیو براوو را جذب کردند.

لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا نمی تواند هیچ کدام از این دو دروازبان بزرگ را بیرون نگه دارد و تنها به یک دروازبان اعتماد کند چون اطمینان دارد که نه ترشتگن و نه براوو، نیمکت نشینی را تحمل نمی کنند. به همین خاطر او تصمیم گرفته که در لالیگا از کلودیو براوو و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا از ترشتگن استفاده کند.

براوو اعتراف کرد که از بازی کردن چرخشی در بارسلونا راضی نیست و دوست دارد در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان برود. او در گفت و گویی که با رسانه های شیلیایی داشت، در این زمنیه عنوان کرد: نمی توانم دروغ بگویم و باید احساس خود را بیان کنم. اگر بگویم از بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هستم، دروغ گفتم. دوست دارم همواره بازی کنم اما در نهایت همه چیز به مربی بستگی دارد و او است که باید تصمیم نهایی را بگیرد. برای بازی کردن باید در اوج آمادگی باشم و در این حالت هم باید سرمربی تیم نظر بدهد.

سنگربان شیلیایی بارسلونا درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شیلی هم گفت: خوان آنتونیو به زمان نیاز دارد. فکر نمی کنم در دیدارهای پیش‌رو او بتواند تغییرات زیادی به وجود آورد. ماموریت و وظیفه سرمربی جدید بسیار پیچیده و سنگین است.

براوو در پایان سخنانش درباره رقابت های کوپا آمه ریکا هم گفت: هر بازیکنی دوست دارد حضور در این رقابت را تجربه کند. دوست داریم در این رقابت بزرگ، از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. کوپا آمه ریکا برای تماشاگران بسیار حساس است. برای بازیکنان که فراتر از این خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج