۲۹۱۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: از پورحیدری تقدیر می‌کنیم

مدیرعامل ذوب‌آهن مذاکرات ایران با AFC را از این جهت که نمایندگان ایران پیش از دیدار با نمایندگان عربستان چهار بازی خود را انجام می‌دهند، رضایت‌بخش خواند.

خبرگزاری ایسنا: سعید آذری درباره مذاکرات ایران با AFC در مناقشه با عربستان بر سر میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سعی می‌کنم در این باره پیش داوری نکنم اما ما تا ۲۵ اسفند فرصت داریم و دستگاه دیپلماسی ما می‌تواند بهترین نتیجه را کسب کند. تیم‌های عربستانی باید در ایران به میدان بروند و فدراسیون به دلیل به کار بردن استراتژی مناسب و فوق‌العاده تشکر می‌کنم.

وی گفت: فدراسیون در این مذاکرات برای تعویق بازی‌ها به خوبی عمل کرده چرا که ما می‌توانیم چهار بازی ابتدایی خود را بدون دیدار با تیم‌های عربستانی انجام دهیم و تا حدود زیادی وضعیت‌مان مشخص می‌شود و پس از آن با تیم‌های عربستانی مصاف می‌کنیم که امیدوارم آن دیدارها به صورت رفت و برگشت در ایران و عربستان برگزار شود.

او درباره پرداخت نشدن حق رشد پیام صادقیان از سوی باشگاه پرسپولیس، گفت: چهار روز پیش با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس در این باره صحبت کردیم و او به من گفت که در چند روز آینده پاسخ خواهد داد. یک سال پیش و در دوران مدیریت نژادفلاح صحبت کردیم و در نتیجه در این باره شکایتی را در کمیته انضباطی انجام دادم اما به احترام هواداران پرسپولیس این موضوع را پیگیری نکردیم که در نتیجه مهدی تاج گفت که از محل درآمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ این مبلغ را پرداخت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها باید حدود ۱۲۰ میلیون تومان بابت این بازیکن به ما پرداخت کنند.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره نتایج نه چندان خوب این تیم در جام شهدا و نگرانی هواداران این تیم از رویارویی با استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: با توجه به تعطیلی بلندمدت لیگ برتر کادرفنی ما تمرینات بسیار فشرده‌ای را برای تیم در نظر گرفته بود تا بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند. از طرفی در بازی با صبا و در نیمه نخست ما با ترکیب اصلی به میدان آمدیم و توانستیم یک بر صفر پیروز شویم. در نیمه دوم که تیم‌مان با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین به میدان آمده بود بازی را واگذار کرد. مطمئن باشید در دیدار با استقلال با توانی مضاعف به میدان خواهیم رفت و هدف‌مان کسب سه امتیاز است.

آذری همچنین در مورد قهرمانی تیم وزنه‌برداری این باشگاه در لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: هدف ما این است که باشگاه ذوب‌آهن در تمام رشته‌ها موفق شود، این هدف را در تمامی رشته‌ها دنبال می‌کنیم. در سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی ریاضت بکشیم و همان‌طور که در جریان هستید هیچ اردوی خارجی را برگزار نکردیم اما به دنبال قهرمانی‌های متعدد در رشته‌های مختلف هستیم.

او در پایان گفت: در جریان دیدار با استقلال تهران اگر منصور پورحیدری به عنوان یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران حضور داشته باشد از او تقدیر خواهیم کرد همان‌طور که در دیدار با پرسپولیس از برانکو و خوردبین تقدیر کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج