۲۸۴۱۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش گواردیولا به سرمربی شدن زیدان

پپ گواردیولا برای سرمربی جدید رئال مادرید، زین الدین زیدان آرزوی موفقیت کرد اما به عنوان یک هوادار بارسلونا اظهار امیدواری کرد که رکورد او بی نقص نباشد.

طرفداری: زیدان روز دوشنبه به دنبال اخراج رافا بنیتز، به طور رسمی سرمربی جدید رئال مادرید لقب گرفت. به گزارش Fourfourtwo، گواردیولا گفت:

برای او بهترین ها را آرزو می کنم، او بهترین بازیکن تاریخ است. او همه چیز را در مورد فوتبال و رسانه ها می داند. با اینحال، آرزو نمی کنم که او عالی و بی نقص باشد، چون من یک هوادار بارسلونا هستم... اما برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

بعد از جدایی گواردیولا در پایان فصل، کارلو آنچلوتی جانشین او خواهد شد، کسی که قبل از بنیتز هدایت رئال مادرید را به عهده داشت. پپ در این رابطه هم گفت:

به بایرن و کارلو آنچلوتی تبریک می گویم. این یک تصمیم عالی بود. برای کارلو هم بهترین ها را آرزو می کنم، هرچند با صحبت های اخیر کارل هاینز رومنیگه موافقم که گفت مربیان خوب می آیند و می روند، و مهمترین چیز ثبات و استحکام باشگاه است. بازیکنان حاضر در اینجا با هاینکس و من به قهرمانی رسیدند و با آنچلوتی هم عناوینی فتح خواهند کرد. او همیشه مؤدب بوده و مربی بسیار خوبی است. او همه جا عناوینی فتح کرده و فرد باهوشی است. فکر می کنم همه چیز برای کارلو در بایرن خوب پیش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج