آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۷۷۵۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختیار رحمانی ساز جدایی زد

بختیار رحمانی، هافبک بازیساز تراکتورسازی تبریز تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و خواهان جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی است.

خبرگزاری تسنیم: بختیار رحمانی، هافبک بازیساز تراکتورسازی تبریز تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و خواهان جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی است.

رحمانی در حالی روزهای آخر خدمت سربازی اش را در تراکتورسازی پشت سر می گذارند که هیچ تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد. او حتی بعد از بازی با استقلال اهواز در مصاحبه با خبرنگاران تأکید کرد که در تراکتورسازی آرامش ندارد و بهتر است که جدا شود. او در صدد برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل تراکتورسازی است تا رسماً اعلام کند که قصد جدایی دارد و بعید به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه بتوانند او را برای ماندن راضی کنند.

یونس حمزه، مهاجم تراکتورسازی هم احتمالاً از این تیم جدا خواهد شد. البته وضعیت این بازیکن متفاوت است و امیر قلعه‌نویی تمایلی برای ماندن او در جمع سرخپوشان ندارد و این بازیکن در فهرست مازاد تراکتورسازان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که قلعه‌نویی در پی جذب یک مهاجم گلزن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج