قالیشویی بانو _استیکی
۲۷۷۰۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت پورحیدری در بیمارستان

سرپرست تیم استقلال به‌دلیل بالا رفتن بیش از حد میزان قند خونش در بخش CCU بیمارستان ایران‌مهر بستری شد.

جام نیـوز: منصور پورحیدری که از ابتدای فصل به دلیل بیماری قصد نداشت مسئولیت سرپرستی استقلال را بپذیرد بعد از درخواست های مکرر پرویز مظلومی این مسئولیت را قبول کرد اما فشارهای زیاد این پست در نهایت باعث شد که بیماری قند او به مرحله برسد که پزشکان دستور بستری به او بدهند.

شب گذشته بازیکنان استقلال و مربیان کادر فنی در بیمارستان ایران مهر حضور یافتند تا از وضعیت پورحیدری باخبر شوند.

مظلومی برای این که به پورحیدری روحیه بدهد به سرپرست استقلال گفت: «منصورخان لطفا از جایت بلند شو پیش ما بیا، مطمئن باش اتفاقی برای تو نیافتاده و زود پیش ما بر می گردی.»

پورحیدری ضمن تشکر از مظلومی و مجیدی اعلام کرد که نگران نباشند و به زودی باز می گردد.

فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی سرپرست استقلال گفت: «پورحیدری هوشیاری دارد اما منتظر نظر پزشکان هستیم. از همه می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند.»

علی دایی که فردا قرار است هدایت تیمش مقابل استقلال را عهده‌دار باشد پس از اینکه متوجه شد منصور پورحیدری در بیمارستان بستری است با همسر پورحیدری تماس گرفت و پیگیر سلامتی وی شد.

سرمربی صبای قم در این تماس برای سرپرست تیم فوتبال استقلال و سرمربی سابق خود آرزوی سلامتی کرد.

امیر قلعه نویی هم به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد: «از شنیدن خبر بستری شدن پورحیدری به شدت متاسف و شوکه شدم. پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال است و همه ما مدیون او هستیم. در حال حاضر در اهواز حضور دارم و نمی توانم به بیمارستان بروم اما به طور حتم بلافاصله پس از حضور در تهران به عیادت وی می روم. هر چند امیدوارم تا آن زمان وی به منزل رفته باشد.»

وی افزود: «از جامعه فوتبال می خواهم دعا کنند که منصور پورحیدری سلامتی اش را بازیابد. حضور این افراد در فوتبال ما غنیمت است و امیدوارم هر چه سریعتر شاهد حضور دوباره او در باشگاه استقلال باشیم.»

گفتنی است بر اساس آخرین اخبار دریافتی، پورحیدری امروز با نظر پزشک معالج به بخش منتقل و سپس مرخص خواهد شد.

یکی از پزشکان کشیک بیمارستان ایران مهر درباره شرایط سرپرست استقلال گفت: «خوشبختانه خطر رفع شده و پورحیدری صبح امروز به بخش منتقل خواهد شد و با نظر پزشک معالج از سی سی یو خارج می شود.»

به گفته این پزشک، احتمالا همین امروز هم پورحیدری مرخص می شود مگر آن که خانواده اش بخواهند او یک روز بیشتر در بخش تحت نظر پزشک باشد که در این صورت پورحیدری فردا از بیمارستان به خانه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج