۲۷۴۴۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تحولات اینستاگرامی ورزشکاران

سعید معروف که همین سه ماه قبل دومین ورزشکار محبوب اینستاگرام بود و ۵۱۰۰۰ فالوئر کمتر از موسوی داشت حالا از او سبقت گرفته و ۳۰۰۰ فالوئر بیشتر از مدافع روی تور تیم ملی والیبال دارد.

ورزش سه: اینستاگرام. حتما برای یک بار هم که شده این اسم را شنیده اید. صفحه‌ای اجتماعی که مخاطبان بسیاری پیدا کرده و روز به روز تعداد افرادی که عضوش می‌شوند افزایش می‌یابد. اینستاگرام به دلیل در دسترس بودن بیشتر و سهولت کار با آن از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و توییتر پیشی گرفته است. محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی اینستاگرام را والیبالیست‌ها و فوتبالیست‌ها تشکیل می‌دهند. شاید تصورتان این باشد که فوتبالی‌های مطرحی مثل علی کریمی و فرهاد مجیدی در صدر محبوب‌ترین ورزشکاران قرار دارند اما باید گفت تب والیبال و موفقیت‌های این رشته در لیگ جهانی و مسابقات بین‌المللی سبب شده تا ملی‌پوشان مطرح والیبال همچون محمد موسوی و سعید معروف از فوتبالیست‌ها پیشی بگیرند و رکوردهای جالبی به ثبت برسانند.

تحولات اینستاگرامی ورزشکاران

تا همین سه ماه قبل محمد موسوی صدرنشین محبوبترین ورزشکاران حاضر در اینستاگرام بود اما حالا یک اتفاق جالب در این زمینه رخ داده است. موسوی که سه ماه قبل ۵۸۱۰۰۰ فالوئر داشت حالا به مرز ۶۵۲۰۰۰ رسیده. اما سعید معروف که همین سه ماه قبل تعداد فالوئرهایش ۵۳۰۰۰۰ بود حالا از موسوی پیشی گرفته و به رکورد جالب ۶۵۵۰۰۰ رسیده.

تحولات اینستاگرامی ورزشکاران

کاپیتان تیم ملی والیبال رکورددار جدید اینستاگرام در بین ورزشکاران است. آن هم با سبقت از یک والیبالیست دیگر به نام محمد موسوی که اتفاقا اختلاف فاحشی هم با او داشت. بعد از ستاره های والیبال، فوتبالیست های محبوب قرمز و آبی در این رده بندی قرار دارند. در حال حاضر علی کریمی، ۸ محبوب قرمزها پر طرفدارترین فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام محسوب می شود که ۵۵۸۰۰۰ فالوئر دارد.

فرهاد مجیدی هم با ۴۱۹۰۰۰ فالوئر دومین فوتبالیست محبوب است که سال ها در زمین هم ۷ محبوب آبی ها بود. حالا نکته قابل توجه افزایش محبوبیت مهدی طارمی، گلزن شماره ۹ قرمزها است که تعداد طرفداران خود در اینستاگرام را به ۴۰۷۰۰۰ رسانده است. گل های اخیر او در تیم ملی و پرسپولیس محبوبیت و تعداد فالوئرهایش را به طرز عجیبی افزایش داده است و با اینکه تمام پست های خود را پاک کرده است اما هنوز هم جزو محبوب ها قرمز اینستاگرام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج