۲۷۴۳۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رکورد فوق العاده یحیی و ذوب آهن

ذوب‌آهن در ۹ هفته ابتدایی لیگ چهاردهم نتوانست نتایج قابل توجهی کسب کند اما اعتقاد سعید آذری به یحیی گل‌محمدی باعث شد تا روند رو به رشد این تیم از هفته دهم همان لیگ آغاز شود.

ایران ورزشی: ذوب‌آهن در ۹ هفته ابتدایی لیگ چهاردهم نتوانست نتایج قابل توجهی کسب کند اما اعتقاد سعید آذری به یحیی گل‌محمدی باعث شد تا روند رو به رشد این تیم از هفته دهم همان لیگ آغاز شود. آذری که از مدیران خبره فوتبال ایران است آن روزها و مقابل شایعه اخراج یحیی گل‌محمدی ایستاد و فقط یک کلمه بر زبان راند: «حمایت». او مانند سایر مدیران فوتبال ایران عمل نکرد و از اخراج مربی به عنوان اولین راهکار برای فرار از بحران استفاده نکرد. آذری پشتیبان کادر فنی‌اش بود و در نهایت بهره‌اش را هم دید. ذوب‌آهن از این رو به آن رو شد و به تیمی قدرتمند در لیگ برتر و جام حذفی بدل گردید.

گل محمدی و ذوب‌آهن از همان روز تاکنون در ۴۳ بازی لیگ و جام حذفی آماری خیره‌کننده به دست آورده‌اند. در این بازی‌ها ۲۹ برد، ۱۱ تساوی و فقط ۳ شکست در کارنامه ذوب‌آهن ثبت شده که می‌تواند یک رکورد قابل توجه برای این تیم، کادر فنی و بازیکنانش باشد. ذوب‌آهن از هفته دهم لیگ فصل قبل تا پایان آن ۱۴ برد، ۶ تساوی و یک شکست به دست آورد و البته در جام حذفی نیز ۵ برد پیاپی مقابل پیام چغادک، استقلال خوزستان، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران کسب کرد و به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

ذوب‌آهن این فصل هم در لیگ برتر ۶ برد، ۵ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و فعلا در رده سوم جدول قرار گرفته است. این تیم ۴ برد ارزشمند نیز در جام حذفی مقابل بادران، گسترش فولاد، پرسپولیس و سپاهان به دست آورده و با قاطعیت به فینال جام حذفی رسیده است.

با یک حساب سرانگشتی، ذوب‌آهن در ۴۳ بازی قبلی خود ۲۹ برد، ۱۱ تساوی و ۳ شکست به دست آورده و آماری شگفت انگیز را رقم زده است. اگر به تمام بردها و تساوی‌های این تیم - حتی در جام حذفی- ۳ امتیاز و یک امتیاز بدهیم ذوب‌آهن در ۴۳ بازی ۹۸ امتیاز کسب کرده و از این حیث هم رکوردی قابل توجه بر جا گذاشته است. رکوردی با میانگین ۲۷/۲ امتیاز برای هر بازی که شاید تا مدتها هیچ تیم دیگری نتواند آن را ارتقا بدهد، به جز ذوب‌آهن که با موفقیت در بازی‌های آینده می‌تواند رکورد خود را بهبود ببخشد.

گل‌محمدی که جزو مربیان جوان و فنی فوتبال ایران است از ذوب‌آهن تیمی قدرتمند ساخته. تیمی که هم زیبا بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. این مربی که به تمام رکوردهای لیگ دست یافته حالا آسیا را نشانه گرفته. تورنمنتی که موفقیت در آن می‌تواند رزومه گل محمدی را در عین جوانی پربارتر کند و او را به نیمکت‌های بزرگتر برساند.

حمایت تمام قد سعید آذری از یحیی گل‌محمدی در ابتدای فصل قبل نتیجه داد. مدیرعامل ذوب‌آهن که مقابل شایعه اخراج یحیی فقط از کلمه حمایت استفاده کرد حالا مزد راهکار تصمیم درست مدیریتی‌اش را می‌گیرد چرا که یحیی گل محمدی همراه با ذوب‌آهن، از هفته دهم فصل قبل تا کنون در ۴۳ بازی آمار خارق العاده ۲۹ برد، ۱۱ تساوی و فقط ۳ شکست را از خود بر جا گذاشته و ۹۸ امتیاز کسب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج