۲۷۳۸۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طالب‌لو در اندیشه جدایی در نیم فصل!

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وحید طالب‌لو، خبر جدیدی نیست که دیروز و امروز به تازگی مطرح شده باشد.

ایران ورزشی: پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وحید طالب‌لو، خبر جدیدی نیست که دیروز و امروز به تازگی مطرح شده باشد. هفته‌ها یا شاید هم ماه‌هاست که پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب طالب‌لو هستند. حتی قبل‌تر از فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم و زمانی که طالب‌لو حسابی از استقلال دور افتاده بود هم پیشنهادهایی از پرسپولیسی‌ها دریافت می‌کرد. پیشنهادهایی که در مقاطعی انتقال این دروازه‌بان به تیم سرخپوش پایتخت را جدی کرد و وقتی طالب‌لو با واکنش منفی هواداران استقلال مواجه شد، ترجیح داد به جای پوشیدن پیراهن پرسپولیس و افتادن در دام جنجال و حاشیه، همچنان سایه‌نشین بماند.

بعد از آن وقتی پیش از آغاز فصل پانزدهم به واسطه تمایل برانکو با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها مواجه شد، باز هم حاضر نشد از خیر استقلال به سادگی بگذرد. بازگشت به استقلال برای طالب‌لو آنقدر اهمیت داشت که حاضر بود هر سختی را برای ایستادن در تیم محبوبش به جان بخرد. او که در ابتدای فصل برای رقابت با رحمتی حسابی انگیزه داشت، هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد که اینچنین نیمکت نشین شود!

اوضاع به گونه‌ای پیش می‌رفت که قطعاً برای بازیکن انعطاف پذیری چون طالب‌لو هم غیرقابل تحمل می‌شد تا جایی که آدم پرتحملی مثل طالب‌لو مدتی پیش در پستی که در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد، تأکید کرد که «سکوتش از رضایت نیست!» همان زمان هم اما طالب‌لو همچنان به بازی برای استقلال در رقابت‌های جام حذفی امیدوار بود. تا اینکه بالاخره ایستادن رحمتی در چارچوب دروازه استقلال در بازی‌های جام حذفی، همه امیدهای این دروازه‌بان را از بین برد.

از طرف دیگر با افزایش نارضایتی‌های طالب‌لو، برانکو هم با یادآوری خاطرات طالب‌لوی ملی‌پوش، همچنان او را زیر نظر داشت. افت کیفی سوشا هم مزید بر علت می‌شد تا برانکو به جذب طالب‌لو در نیم فصل پافشاری کند. نکته جالب اما این بود که این بار وحید طالب‌لو دیگر مثل دفعات گذشته با قاطعیت پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را رد نمی‌کند. هیچ اصراری هم به ماندن در استقلال و نرفتن به پرسپولیس ندارد. همین موضوع هم نشان می‌دهد که شرایط نسبت به دفعات قبلی که پرسپولیس برای جذب او پیشقدم می‌شد، حسابی تغییر کرده است.

این ‌بار وحید طالب‌لو درباره زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس می‌گوید: «سال گذشته این پیشنهاد را داشتم و امسال هم این پیشنهاد دوباره تکرار شد اما با توجه به اینکه تیم نیاز به آرامش دارد و تا نیم فصل دو بازی باقی مانده است صحبتی نمی‌کنم. هیچ بازیکنی بابت نیمکت‌نشینی خوشحال نمی‌شود و جایگاه دروازه‌بانی هم برای هیچ کس نیست که بخواهم پس بگیرم.»

با توجه به عملکرد سوشا، هر دروازه‌بانی که با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها مواجه شود، می‌تواند مطمئن باشد که نیمکت‌نشین نمی‌شود و این موضوع به خودی خود می‌تواند برای شخصی چون طالب‌لو حسابی وسوسه‌انگیز باشد. با این حال باید تا نیم فصل صبر کرد و دید که آیا حالا که به طور واضح طالب‌لو به پیشنهاد رقیب دیرینه تیمش فکر می‌کند، در نهایت برای جدایی یا ماندن در استقلال به چه نتیجه‌ای خواهد رسید؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج