۲۶۲۵۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحمانی: نکونام همیشه کاپیتان من است

هافبک سرخپوشان تبریزی که نسبت به اوایل فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و تقریبا در بازی های اخیر یا گل زده یا پاس گل داده نقش موثری را برای تراکتور ایفا می کند.

ورزش سه: هافبک سرخپوشان تبریزی که نسبت به اوایل فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و تقریبا در بازی های اخیر یا گل زده یا پاس گل داده نقش موثری را برای تراکتور ایفا می کند.

بختیار رحمانی در مورد شرایط خودش در تراکتور، دور بودن از تیم ملی، شایعه معاوضه اش با کرار جاسم و غیره توضیحاتی می دهد.

* در مورد پیروزی مقابل سایپا و صعود به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کن.

دیروزی بازی سختی داشتیم و اینکه خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. تلاش زیادی انجام دادیم و به نوعی همه بازیکنان برای تونی بازی می کردند و از صمیم قلبشان بازی می کردند. واقعا خدا را شکر می کنم که توانستیم به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

* قبول داری تراکتورسازی گربه سیاه سایپاست؟

من نمی دانم چرا اینطور می شود ولی این را مطمئن هستم در دو بازی اخیر که با سایپا داشتیم ما سرتر بودیم همانطور که در بالا گفتم دیروز بازی سنگینی داشتیم اما باورتان نمی شود که ما چقدر انگیزه داشتیم و می خواستیم هرطور شده به خاطر تونی ببریم.

* در رابطه با عملکرد خودت چه نظری داری؟

هر روز تلاشم را بیشتر می کنم تا از این چیزی که هستم بهتر شوم. من هیچ وقت به آن چیزی که هستم قانع نیستم و می خواهم بالاتر بروم.

* در صحنه ای از بازی تو با جواد نکونام درگیری لفظی پیدا کردی، داستان چه بود؟

در رابطه با این مساله چیزی ندارم بگویم به این دلیل که آقاجواد بزرگ من است و همیشه کمکم می کند. من همیشه آقای نکونام را کاپیتان خودم می دانم زیرا در تیم ملی نیز با او کار کردم. دیروز در یک صحنه ۵، ۶ نفر از بازیکنان سایپا روی سر حمزه یونس ریختند. نمی دانم او چه گفته بود که آنها عصبانی شدند اما مورد خاصی وجود نداشت.

* دیروز تراکتورسازی ۴ کاپیتان عوض کرد، در این باره نظری داری؟

ابتدای بازی علی حمودی بازوبند کاپیتانی را بسته بود، هنگامی که نیمه دوم میرهانی هاشمی به زمین آمد بازوبند به او تعلق گرفت و بعد از اینکه شاهین گل زد، خود میرهانی بازوبند را به او داد و بعد از تعویض ثاقبی با نریمان جهان کاپیتان اولمان سامان بود.

* یکبار دیگر لیست تیم ملی اعلام شد ولی باز هم نام تو به دلیل مشکلی برخی از سربازها با آن مواجه هستند، در لیست جای نگرفته بود، بالاخره چه زمانی می توانی به تیم ملی کمک کنی؟

من و سروش رفیعی همچنان منتظر هستیم و داریم به دلیل دوری از تیم ملی عذاب می کشیم. از مسوولان خواهش می کنم کاری کنند که ما برگردیم البته منظورم برای این اردو نیست و ان‌شاءالله برای اردوهای بعدی این موضوع حل شده باشد.

* کی روش بعضا از تو در مصاحبه هایش نام برده و اذعان داشته جای تو در تیم ملی خالی است. رابطه تو با کی روش در چه حدی است؟

من واقعا آقای کی روش را خیلی دوست دارم. من با او و تیم ملی به جام جهانی رفتم. درست است بازی نکردم اما در این راه تجارب زیادی کسب کردم که این تجربه هم می تواند به تیم ملی کمک کند. به شدت دوست دارم برگردم و پیراهن تیم ملی را برتن کنم. متاسفانه الان که از تیم ملی دور هستم، تمام انگیزه ها از من گرفته شده. در حال حاضر زندگی راحتی ندارم آن هم به دو دلیل اول آنکه نمی توانم به تیم ملی خدمت کنم و دوم اینکه من سرباز تراکتورسازی هستم و به همین منظور پولی به جز آن ۱۵۰ هزار تومان که به صورت قانونی تمام سربازها دریافت می کنند، پول دیگری دریافت نمی کنم. از این لحاظ می گویم زندگی راحتی ندارم و خدایی ناکرده منظور من به هواداران فهیم، پرشور تراکتور و این تیم خوب تبریزی این نیست. من، سروش و شجاع داریم تلاشمان را می کنیم تا از چشم کی روش نیفتیم ولی اینکه ما تلاش کنیم و نتوانیم به تیم ملی برسیم مثل این می ماند که داریم دورهمی تمرین می کنیم و این خیلی عذاب آور است.

* در مورد وقفه مجدد لیگ نظری داری؟

حرفی در این باره نزنم بهتر است به این دلیل که برنامه را از اول فصل داده اند و همه هم پذیرفته اند بنابراین فقط می توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم.

* بختیار هوادار تراکتور حتی در بازی های خارج از خانه هم اجازه نمی دهند تراکتور احساس تنهایی نکند، در این باره صحبت می کنی؟

بله شما درست می گویید. برای مثال دیروز در بازی با سایپا هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بود. البته این را هم در نظر بگیرید ترک زبان در تهران زیاد است به هر حال من دقیقا نمی دانم آنها هواداران تراکتور مستقر در تهران بودند یا از تبریز برای تماشای تراکتور آمده بودند.در هر دو صورت از آنها تشکر می کنم.

* برویم سراغ بحث استقلال این روزها در رسانه ها شنیده می شود که ممکن است بعد از پایان خدمت سربازی ات در تراکتور راهی تهران و استقلال بشوی، این موضوع چقدر صحت دارد؟

در ابتدا جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه با حمایت هایشان من را شرمنده کرده اند و همچنین از مسوولان استقلال که در دو، سه سال اخیر پیگیری کارهای من و به خدمت گرفتن من بودند اما من در حال حاضر بازیکن تراکتورسازی هستم و برای این تیم تمام وجودم را می گذارم.

* به عنوان سوال آخر بحث معاوضه تو با کرار جاسم چقدر درست است؟

بحث معاوضه ام با کرار جاسم را به شخصه از طریق رسانه ها شنیده ام و هنوز به طور مستقیم چیزی به اطلاع من نرسانده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج