آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۵۹۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایت انریکه از عملکرد شاگردانش

با وجود توقف بارسا مقابل حریف دسته سومی خود در مسابقات کوپا دل‌ری، سرمربی ۴۵ ساله این تیم از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: در چارچوب دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی اسپانیا شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه رومرو کوئردا مقابل تیم دسته سومی ویانوونسه به تساوی بدون گل رضایت داد تا تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد در بازی برگشت و در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۵ (۱۱ آذر ۹۴) در ورزشگاه نیوکمپ مشخص شود.

لوئیس انریکه پس از این بازی گفت: بازی دشواری بود، با وجود اینکه ما بازی را تحت کنترل خود داشتیم، ولی آنها روی ضربات شروع مجدد کمی ما را به دردسر انداختند. ما نتوانستیم موقعیت‌های خیلی زیاد را روی دروازه ویانوونسه ایجاد کنیم، ولی بارسا بازی خوب و مناسبی را از خود ارائه داد و از چیزی که از بازیکنانم در این بازی دیدم، رضایت دارم.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بارسایی‌ها پیش از این بازی خبر محرومیت دو جلسه‌ای خاویر ماسچرانو به خاطر کارت قرمزی که در بازی با ایبار به دلیل فحاشی به داور گرفت را شنیده بودند، خبری که برای کاتالان‌ها هم خیلی تلخ نبود، چرا که با این حکم او را برای بازی حساس ال‌کلاسیکو در اختیار خواهند داشت که در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵ (۳۰ آبان ۹۴) برگزار خواهد شد.

سرمربی بارسا با اشاره به محرومیت دو جلسه‌ای هافبک آرژانتینی خود گفت: البته که از حداقل محرومیت ماسچرانو خوشحال شدم ، البته امیدوارم چنین رفتارهایی از بازیکنان ما سر نزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج