۲۵۸۳۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش ونگر به درخشش مسوت اوزیل

سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل اورتون به ستایش از عملکرد شاگردانش به خصوص مسوت اوزیل پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی استار، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه خانگی از اورتون پذیرایی کرد. شاگردان ونگر که در این چند هفته اخیر خوب نتیجه گرفته بودند، در این دیدار نیز موفق شدند با درخشش دو بازیکن فرانسوی‌شان با نتیجه دو بر یک برابر به پیروزی برسند. این چهارمین پیروزی پیاپی آرسنال بود و باعث شد آنها با ۲۲ امتیاز و به شکل موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: وقتی برابر تیم بسیار خوبی چون بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی می‌رسی و بعد از آن هم برابر تیم قدرتمند و منظم اورتون، سه امتیاز را به دست می‌آوری، نشان می‌دهد تفکر تیم آرسنال تغییر کرده است. به تیمم افتخار می‌کنم. بازیکنان آرسنال نشان دادند شایسته صدرنشینی هستند. آنها با نهایت تمرکز بازی می‌کنند و این بسیار خوب است.

ونگر ادامه داد: با دو گل از حریف خود پیش افتادیم. اورتون فاصله را به حداقل رساند و این باعث شد تا شرایط برای ما سخت شود. اورتون می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، همچنان که ما هم می‌توانستیم اختلاف را به دو گل افزایش دهیم. بازی بسیار خوبی بود. کمی خسته بودیم و این به خاطر دیدار سخت برابر بایرن مونیخ بود. با این حال تلاش زیادی نشان دادیم و ثابت کردیم شایسته پیروزی هستیم.

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال در این دیدار هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت تا ثابت کند به بهترین روزهایش برگشته است. ونگر به ستایش از این ستاره پرداخت و گفت: با صراحت بگویم اوزیل یک بازیکن طراز اول است. از نمایش او در میدان لذت می‌برم. هر کسی فوتبال را دوست دارد، از دیدن هنرمندی اوزیل در زمین مسابقه لذت می‌برد. او با ذکاوت بسیار بالایی بازی می‌کند و به بهترین نحو ممکن، بازی گروهی را به نمایش می‌گذارد. پاس‌هایش بیانگر هوش بالایش است. مسوت بازیکنی است که برای تیم بازی می‌کند.

ونگر در پایان سخنانش به ستایش از اولیویه ژیرو، زننده گل نخست تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: او پیشرفت زیادی داشته و الان نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. روی روند تیم تاثیرگذار است و نشان داده که می‌تواند به بازیکنی کلیدی برای آرسنال تبدیل شود. در این مدت از ژیرو و تئو والکات انتقاد زیادی شد اما هر دوی آنها بازی‌های خوبی را برای آرسنال به نمایش می‌گذارند و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج