۲۲۵۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنجال جیمی‌ جامپ معروف استقلالی ها

هافبک استقلال که فصل گذشته با پارگی رباط زانو مواجه شده بود پس از مدت‌ها امروز دوباره به میادین بازگشت.

خبرگزاری فارس: نیمه دوم دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و پیکان در حالی پیگیری شد که برای این نیمه بازیکنانی مانند طالب‌لو، عمران‌زاده، مگویان، برزای، محسن کریمی و رمضانی برای استقلال به میدان آمدند و جالب اینکه علیرضا رمضانی در فصل گذشته در دیدار مقابل صبای قم با پارگی رباط مواجه شده بود پس از مدت‌ها دوران مصدومیت و نقاهت سرانجام دوباره به میادین بازگشت.

* خشونت این دیدار در نیمه دوم مانند نیمه اول ادامه پیدا کرد و جالب اینکه مرتب بازیکنان و کادر فنی دو تیم به این موضوع اعتراض می‌کردند و داور نیز در این بین تذکرات لازم را در زمین بازی، به بازیکنان می‌داد.

* در نیمه دوم مسابقه بهنام برزای هافبک جوان استقلال از داور کارت زرد دریافت کرد.

* جیمی جامپ معروف استقلالی‌ها که بارها در دیدارهای این تیم در سال گذشته با جنجال‌های خود خبرساز شده بود، امروز در بین دو نیمه به زمین مسابقه آمد و یک بار دیگر با داد و فریادهای خود، جنجال به پا کرد. او که سال گذشته توسط قلعه‌نویی در کمپ باشگاه استقلال به فعالیت می‌پرداخت و با آمدن کادر فنی جدید دیگر جایی در این کمپ نداشت، با صدا زدن نام قلعه‌نویی به تمجید از این مربی پرداخته و نسبت به اقدام مظلومی علیه وی انتقاد کرد. او همچنین یک کاغذ در دست گرفته و با آن کاغذ به سمت عکاسان حاضر در زمین مسابقه رفت که سرانجام پس از کلی جنجال او را از زمین مسابقه بیرون کردند.

* حدود ۸۰۰ نفر با حضور در ورزشگاه پیکان شهر این مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند. این هواداران مانند کادر فنی و بازیکنان استقلال، گاها به عملکرد بازیکنان پیکان و بازی خشن آنها اعتراض می‌کردند.

*با آغاز نیمه دوم بازیکنانی که برای این نیمه از ترکیب استقلال بیرون رفته بودند به سرد کردن بدن‌های خود پرداختند و از سوی دیگر بخشی از بازیکنان پیکان که در این مسابقه به میدان نرفته بودند در یک طرف دیگر زمین به تمرین کردن مشغول شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج