آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۰۲۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تعجب کفاشیان از اظهارات وزیر

صحبت‌های اخیر گودرزی علیه کی‌روش، کفاشیان را غافلگیر کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت همه چیز داشت خوب جلو می‌رفت و دلیل این صحبت‌ها را نمی‌داند.

آی اسپورت: صحبت‌های اخیر گودرزی علیه کی‌روش، کفاشیان را غافلگیر کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت همه چیز داشت خوب جلو می‌رفت و دلیل این صحبت‌ها را نمی‌داند. شنبه قرار است در جلسه نهایی، درباره ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی تصمیم‌گیری شود. فدراسیون توافق اولیه با کی‌روش برای ادامه همکاری را تا حدود زیادی مدیون حسنی‌خو نماینده وزارت ورزش است اما گودرزی دیروز با موضعی کاملا متفاوت شدیدا از کی‌روش انتقاد کرد.

تناقض بین مواضع مسئولان وزارت ورزش، کفاشیان را هم متعجب کرده است: «جلسه‌ای روز شنبه در فدراسیون برگزار ‌و در آن درباره ادامه همکاری با کی‌روش تصمیم‌گیری می‌شود. تا روز شنبه در مشهد هستیم و جلسات هیئت رئیسه ادامه دارد، تا آن روز نمی‌توانم درباره ادامه همکاری با کی‌روش نظری بدهم. در هفته‌های اخیر جلساتی با نماینده وزیر ورزش و کی‌روش برگزار شد و امور روال عادی خود را طی می‌کرد تا کی‌روش در راس تیم ملی باقی بماند. مطمئناً کی روش در جریان نظرات روز گذشته وزیر ورزش قرار گرفته است و باید تا روز شنبه و جلسه با وی صبر کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      همه چی واقعا خوب جلو رفته بود دوباره این آقا اومد از خودش نظر داد اگه نظر سنجی بزارن 99 درصد مردم مخالف این وزیر ورزش هستن اصلا وزیر ورزش نباید انقدر توی مسائل جزئی دخالت کنه با این صحبتهای بچگانه که زد نشون داد صلاحیت نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج