۱۶۱۴۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱۰ بازیکن بزرگي که ستاره نيمکت نشدند

در تاريخ فوتبال کشورمان، بيش از ساير کشورهاي صاحب فوتبال قانون نانوشته «هر بازيکن بزرگي، ضرورتا مربي بزرگي نمي‌شود» مصداق يافته است.

ورزش سه: بازیکنان بسیار بزرگی در تاریخ فوتبال ما بوده اند که یا اصلا به سمت مربیگری نرفته و یا اگر هم رفته اند، صاحب افتخار و اعتبار نشده و ناکام شده اند می‌ توان این ۱۰ مرد را به عنوان بزرگترین ستاره هایی که مربی بزرگی نشده اند، تعریف کرد:

۱. امیرمسعود برومند: یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران که او را بهترین مهاجم ۴۵ سال اول فوتبال ایران می‌دانند، مدت کوتاهی سرپرست شاهین و پرسپولیس بود ولی هیچ وقت به سمت سرمربیگری نرفت ...

۲. بیوک جدیکار: گوش چپ بزرگ فوتبال ایران که هوشی وسیع داشت و براساس تصور ذهنی آن دوران باید مربی بزرگی هم می‌ شد که نشده با این حال تمایل به ادامه فعالیت با عنوان مربی در فوتبال دهه ۳۰ تا ۵۰ کمتر وجود داشت.

۳. همایون بهزادی: بهترین سرزن تاریخ فوتبال ما ۴۰ سال قبل مربیگری را شروع کرد، در ابتدای کار با آوردن ستارگان جوان برای پرسپولیس خوش درخشید اما کناره گیری از پرسپولیس و بروز حوادثی در بعد از انقلاب او را کلا از مربیگری دور کند.

۴. حسین کلانی: مرد با اخلاق و فوتبالیست با کلاس دهه ۴۰ و ۵۰ بلافاصله بعد از پایان دوران فوتبال به سمت ادامه تحصیل رفت و هیچگاه مربی بزرگی نشد یا به عبارتی نخواست مربی بزرگی شود.

۵. علی جباری: بهترین فوتبالیست سالیان ۴۵ تا ۵۵ تیم تاج مدت کوتاهی تیم صنایع دفاع ملی را هدایت کرد اما او هم از دسته کسانی بود که بنا به دلایل نامعلوم از کار کناره گرفت.

۶. ناصر محمدخانی: یکی از ۳ مهاجم برتر بعد از انقلاب فوتبال، هوشی غنی داشت. بعد از پایان دوران فوتبالش ۸ سال کمک مربی پرسپولیس بود اما به علت حوادثی که در سال ۸۱ برایش پیش آمد، ۱۲ سال است فوتبال راکنار گذاشته است.

۷. محمد پنجعلی: کاپیتانی بزرگ در فوتبال بود اما از این شاخه به آن شاخه پریدن در مسوولیت های اجرایی فرصت حضور به عنوان یک مربی بزرگ را از او گرفت؛ عضو هیات مدیره، سرپرست پرسپولیس، مدیر تیم های فوتبال، مدیر تیم های پایه، سرمربی تیم های دیگر لیگ، کمک مربی تیم‌ملی و تیم امید و ...

۸. احمدرضا عابدزاده: حادثه پزشکی باعث شد او نتواند از صددرصد توانایی هایش بهره ببرد و حداکثر به مربی دروازه‌بانی تیم هایی که از او درخواست پذیرش این مسوولیت داشتند اکتفا کرد.

۹. مجتبی محرمی: یکی از مردان بزرگ فوتبال در دورانی که دیپلم مثل لیسانس امروز بود، جزو فوتبالیست های دیپلمه بود. بازیکنی باهوش که بنا به دلایلی هیچگاه مربی بزرگی نشد.

۱۰. کریم باقری: هافبک بزرگ فوتبال که هر چند هنوز هم فرصت مربیگری دارد اما به دلیل عدم علاقه ای که به مربیگری دارد هیچگاه تا به حال سرمربی تیمی نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج