قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایت آقاجانیان از اردوی تیم‌ملی

مربی تیم ملی فوتبال با ابراز رضایت از روند برگزاری اردوی تدارکاتی در پرتغال گفت: با توجه به شرایط مطلوب، بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فدراسیون فوتبال، مارکار آقاجانیان درباره برگزاری تمرینات تیم ملی در ورزشگاه ژامور شهر لیسبون گفت: همه چیز به خوبی پیش می‌رود و با توجه به امکانات بسیار مطلوبی که در اختیار داریم، روند تمرینات به خوبی سپری و آماده‌سازی تیم به بهترین نحو انجام می‌شود.

وی در ادامه درباره اهداف اصلی تمرینات تیم ملی در روزهای باقی مانده بیان کرد: به عنوان یک تیم سعی می‌کنیم پیشرفت بالایی داشته باشیم. دو بازی دوستانه در روزهای فیفا برگزار خواهیم کرد که این بازی‌ها بسیار برایمان مهم است؛ چرا که بازیکنان را آنالیز می‌کنیم. ضمن این که جوان‌ترها به تیم ملی ملحق شده‌اند و از انگیزه بسیار بالایی هم برخوردار هستند. بر همین اساس قصد داریم تا بازیکنان باتجربه در کنار جوان‌ترها قرار بگیرند و ملی‌پوشان جوان تجربه کسب کنند تا با این روند به پیشرفت تیم ملی کمک کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج