۱۴۳۹۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آماری تازه از جام‌جهانی ۲۰۱۴

آمارها نشان می‌دهد میانگین بینندگان تلویزیونی هر بازی‌ جام‌جهانی ۲۰۱۴ به ۲۰۰ میلیون تن رسید.

خبرگزاری ایسنا: کوین الوی، یک کارشناس و محقق ورزشی در مصاحبه با سایت inside the games اعلام کرد که بینندگان تلویزیونی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ بیشتر از بینندگان بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ بوده است.

متوسط بینندگان هر بازی جام‌جهانی ۲۰۱۰، ۱۸۸.۴ میلیون تن بود که ۶ درصد نسبت به سال ۲۰۰۶ افزایش داشت. با این حال آمارها نشان می‌دهد بینندگان هر کدام از بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ به ۲۰۰ میلیون تن رسیده است.

الوی دراین‌باره گفت: ممکن است تصور کنید که بالا رفتن بینندگان به میزان کم یک موفقیت نیست اما اگر به مسابقه‌های ورزشی دقت کنید در سال‌های اخیر بینندگان آنها کاهش یافته‌اند. ممکن است در طی ۴ سال به راحتی بینندگان تلویزیونی یک برنامه ورزشی ۲۰ تا ۴۰ درصد کمتر شوند. این مسئله به دلیل اختلاف ساعت در کشورهای مختلف نیز اتفاق می‌افتد. با این حال زمان برگزاری بازی‌های برزیل طوری بود که اروپایی‌ها راحت می‌توانستند این بازی‌ها را تماشا کنند؛ به خصوص در کشورهای انگلیس و پرتغال بازی‌ها بینندگان زیادی داشت.

با این که انگلیس موفقیت زیادی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ کسب نکرد به نسبت سال ۲۰۱۰ بینندگان جام‌جهانی در این کشور بیشتر بود.

ضمنا بینندگان جام‌جهانی در کشور روسیه نیز افزایش داشت. این کشور در سال ۲۰۱۸ میزبان جام‌جهانی خواهد بود. بینندگان در آمریکا نیز نسبت به سال ۲۰۰۶، ۱۹ درصد افزایش داشت.

فیفا پیش از این نیز اعلام کرده بود که ۱۱.۱ میلیون تن بازی آمریکا و غنا را از ESPN تماشا کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج