۱۲۷۶۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناراحتی نيلسون از دعوت نشدن به مراسم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من از مسئولين سوال دارم که آيا نبايد در مراسم انتخاب‌ بهترين‌هاي ليگ سيزدهم مرا دعوت مي‌کردند؟

خبرگزاری فارس: نيلسون کوريا در خصوص بازي پرسپوليس مقابل نفت اظهار داشت: بالاخره بازي اول ليگ هميشه شرايط خاص خودش را دارد اما من دوست ندارم اصلا در مورد اين بازي صحبت کنم. بالاخره تصميم گرفته شد که من بازي نکنم و من هم از روي نيمکت کار را دنبال کردم.

وي در مورد گفت‌وگوهايش در روي نيمکت با محمد نوري نيز، گفت:‌مسئله خاصي نبود، نظر بازيکني که درون زمين است با کسي که روي نيمکت حضور دارد متفاوت است اما من نمي‌خواهم درباره بازي با نفت صحبت کنم.

نيلسون با انتقاد از عدم دعوتش به مراسم بهترين‌هاي ليگ سيزدهم نيز،‌گفت:‌من حرف خاصي نمي‌توانم در اين باره بزنم اما سوال من اينجاست آيا من بايد به اين مراسم دعوت مي شدم يا خير؟ چون اصلا من را دعوت نکرده بودند. اشکالي ندارد بالاخره با اين موضوع هم کنار آمدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج