۱۱۹۸۴۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درخشش پسر هافبک اسبق رئال مادرید در تیم ملی

دیمین فن در فارت پسر رافائل برای اولین بار پیراهن یکی از تیم‌های ملی پایه هلند را به تن خواهد کرد.

فوتبالی: پسر هافبک اسبق رئال مادرید و تاتنهام به همراه پدرش در دانمارک زندگی می کند و همین مسئله باعث شده بود که شانس زیادی برای حضور در تیم ملی هلند نداشته باشد چرا که از نگاه ها دور است اما با این وجود عملکرد خوبش باعث شد تا شانس حضور در تیم زیر ۱۶ سال هلند را به دست بیاورد.

در حقیقت دیمین در لیست تیم زیر ۱۶ سال هلند قرار گرفته که در آن جا با شکیل فن پرسی پسر رابین، مهاجم اسبق آرسنال هم تیمی خواهد بود. دیمین فن در فارت با حمایت پدرش به نظر می رسد که اینده درخشانی دارد که اخیرا در بازی دوستانه تیم بزرگسالان اسبیرگ در فوتبال دانمارک شرکت کرده است. در حقیقت رافائل فن در فارت در این تیم نقش کمک مربی را دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا دیمین می تواند مسیر فوتبالی به خوبی پدرش داشته باشد. یا نه. رافائل فن در فارت ۱۰۹ بازی در تیم ملی هلند داشت. نام پسرش هنوز پیرامون باشگاه های بزرگ اروپا قرار نگرفته اما امیدوار است که با درخشش در لیگ دانمارک بتواند آینده درخشانی را پیش روی خود داشته باشد.

فن در فارت در سال ۲۰۱۸ از فوتبال بازنشسته شد و البته مدتی در فوتبال اماتور در منطقه آندلوس نیز بازی کرد و در حال حاضر مربیگری را به عنوان دستیار در فوتبال دانمارک آغاز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج