۱۱۹۶۲۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پلن‌های استقلال درصورت رفتن یزدانی و مرادمند

وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال، سیاوش یزدانی و حسین مرادمند ازجمله موضوع‌های پربحث این روز‌های ورزش کشور است. این دو بازیکن که یکی به ۲۸سالگی و دیگری به ۳۰سالگی رسیده‌است طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند.

ورزش سه: تصویری از ضیا السید مربی تیم ملی مصر، محمد شوقی کمک مربی و عصام الحضری مربی دروازه‌بان های این تیم منتشر شده که در این تصویر این سه مربی که برای تماشای یکی از دیدارهای لیگ مصر در استادیوم حاضر شده‌اند، به جای اینکه مشغول نوشتن یادداشت‌های فنی درباره عملکرد بازیکنان برای انتقال اطلاعات به کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر باشند، یکی از آنها خوابیده، دومی در حال میوه خوردن و سومی مشغول صحبت کردن با تلفن است.

انتشار این تصویر در رسانه های ورزشی مصر، با واکنش های منفی کاربران مواجه بود تا در نهایت ضیا السید سکوت خود را بشکند و در گفتگویی بگوید: «ما از باشگاه المقاولون برای مهمان نوازی تشکر می‌کنیم. آنها بین دو نیمه برای ما میوه آوردند. آیا پرتقال و موز خوردن ما مشکلی در کارمان ایجاد می‌کند؟»

او در ادامه تصریح کرد: «این گونه اظهار نظرهای منفی تاثیری روی من نمی‌گذارد. از روز اول حضورم در تیم ملی می‌گویند که من هیچ نقشی در تیم ملی ندارم و هیچ کاری انجام نمی دهم اما ما از پاسخ دادن منع شده‌ام.»

ضیا السید به این پاسخ بسنده نکرد و با انتشار ویدئویی از آن لحظه ثابت کرد که عکس از زمانی ثبت شده که به اشتباه به نظر می‌رسد او خوابیده در حالیکه شوقی در‌ حال میوه خوردن است و الحضری مربی دروازه‌بان های تیم ملی مصر با تلفن صحبت می‌کند و او هم برخلاف چیزی که عکس نشان می‌دهد، خواب نیست.

گفتنی است تیم ملی مصر در مرحله انتخابی آفریقا برای جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در دو دیدار مهم به مصاف سنگال خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • !!!

      متن خبر با تیتر نمیخونه لطفا اصلاح کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج