۱۱۹۴۹۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کُری‌خوانی مدافع آلومینیوم قبل از بازی فردا

مدافع آلومینیوم اراک معتقد است تیمش برای امتیاز گرفتن مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد.

طرفداری: امیرمحمد هوشمند، مدافع آلومینیوم اراک اذعان کرد تیمش در بازی جمعه مقابل پرسپولیس برای برد و امتیاز گرفتن در زمین حاضر خواهد شد.

هوشمند در مورد شرایط تیمش و شکست مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار طرفداری گفت: شرایط خوبی تا قبل از بازی با فولاد داشتیم. البته الان شرایط بد نیست و جلوی فولاد روی سهل انگاری گل خوردیم واگرنه خوب بازی کردیم اما قسمت این گونه شد که شکست بخوریم.

وی در خصوص اینکه آیا فولادی ها وقت کشی می کردند یا خیر، ادامه داد: بله همین طور بود. وقتی یک گل جلو افتادند، ضربه دروازه شان یک دقیقه طول می کشید. کلا در این حالت بودند. نباید تیمی که در سطح آسیا می خواهد بازی کند، اینطور باشد و برازنده اش نیست. ما سوار بازی بودیم و موقعیت داشتیم ولی تا می خواستیم جان بگیریم و حمله کنیم، سریع بازی را می خواباندند. اتفاقات دست به دست هم داد و بازیکنان ما کمی عصبی شدند. به هر حال گذشته و ان شاءالله در بازی های بعدی جبران کنیم.

مدافع آلومینیوم در خصوص تقابل تیمش با پرسپولیس و اینکه در دیدار رفت این تیم را شکست دادند، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که اول یک بازی خوب ارائه کنیم و سپس دست پر به اراک بازگردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه تیم هایی که جلویشان بازی می کنند، انگیزه خاصی دارند. ۲ بار این تیم را شکست داده ایم و در این مسابقه نیز برای برد در زمین حاضر خواهیم شد. نشان داده ایم که جلوی تیم های بزرگ، مثل تیم های بزرگ بازی می کنیم. در این بازی نیز برای برد و امتیاز گرفتن بازی خواهیم کرد. فرق نمی کند پرسپولیس یا تیم دیگری، ما همیشه برای امتیاز گرفتن در زمین حاضر می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج