۱۱۹۴۵۱۷
۱۲ نظر
۵۰۳۱
۱۲ نظر
۵۰۳۱
پ

خودزنی فرهاد، نگرانی آجورلو

فرهاد مجیدی در مهم‌ترین دوران کاری‌اش قرار دارد. نقطه‌ای حساس و اثرگذار که یک اشتباه تمام زحمات او و بازیکنان را به باد خواهد داد.

ایران ورزشی: فرهاد مجیدی در مهم‌ترین دوران کاری‌اش قرار دارد. نقطه‌ای حساس و اثرگذار که یک اشتباه تمام زحمات او و بازیکنان را به باد خواهد داد. در چنین برهه‌ اثرگذاری لازم است که در کنار کسب نتایج مطلوب، پیرامون تیم نیز به عالی‌ترین شکل ممکن مدیریت شود و فضای موقری شکل بگیرد. فرهاد مجیدی اما در قامت سرمربی استقلال تبدیل به حاشیه‌ساز‌ترین بخش این باشگاه شده و با اظهارات نسنجیده و بسیار شتابزده اوضاعی نگران‌کننده را به بار آورده است.

سرمربی استقلال قبل از اینکه طعنه نامناسبی را نثار باشگاه ذوب‌آهن کند، اظهاراتی علیه دراگان اسکوچیچ انجام داده که به حدی تند و تیز بود که او ناچار شد از اسکوچیچ عذرخواهی کند.

آن عقب‌نشینی در ظاهر نشان می‌داد که سرمربی استقلال از رفتار خود بشدت پشیمان است و قصد دارد بر مدار منطق و عقلانیت حرکت کند اما بعد از بازی با ذوب‌آهن دوباره جملاتی از دهان او خارج شد که هیچ شباهت به یک مربی فروتن و یک برنده متواضع نداشت و فرهاد مجیدی به حامیانش هم ثابت کرد که هرگز نمی‌توانند روی آرامش او حساب کنند.

شگفتا که مشاوران رسانه‌‌ای سرمربی استقلال نیز در تلاش بودند با ماستمالی آن اظهارات جمله‌ای که از زبان آقای سرمربی بیرون آمده را معمولی جلوه دهند. در توجیه گفته شده که مورینیو نیز عین عبارتی که مجیدی بعد از بازی با ذوب‌آهن به زبان آورده را پیش‌تر به زبان جاری کرده بود اما پر واضح است که نه فضای جامعه ایران مانند کشورهای اروپایی است و نه اینکه افکار عمومی در کشورمان کشش رفتارهایی مشابه این سرمربی پرتغالی را دارند.

بنابراین وقتی می‌خواهی در فوتبال ایران مربیگری کنی یا درباره تیمی که از شهری اثرگذار در دوران جنگ و دفاع مقدس صحبت به میان بیاوری باید بخوبی جملات را در ذهن حلاجی کنی و بازخورد تمام عبارات را بسنجی اما سرمربی استقلال هرگز چنین نکرد و با جمله‌ای تمسخر‌آمیز هر چه در این بازی رشته بود را پنبه کرد تا باشگاه ذوب‌آهن نیز در واکنشی تند‌تر بیانیه‌ای را علیه سرمربی استقلال صادر کند.در واقع اگر مجیدی بهانه دست باشگاه ذوب‌آهن نمی‌داد آنها هرگز او را یک مربی بی‌اخلاق (عین عبارتی که در بیانیه آمد) خطاب نمی‌کردند. در بیانیه باشگاه ذوب‌آهن به موارد دیگری همچون مجوز بازی برخی بازیکنان نیز اشاره شد که این موضوع نیز می‌تواند فضایی تنش‌آفرین را بر باشگاه استقلال حاکم کند که ریشه این جوابگویی خود مجیدی است.

حال شاید اطرافیان سرمربی استقلال تصور کنند جوابیه آنها تا حدی بتواند تعادل را در این دعوا برقرار کند و روی این ماجرا نیز سرپوش بگذارند اما پاسخ دادن به آن بیانیه نیز تصمیمی به مراتب نامناسب‌تر از جمله‌ای بود که سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن به زبان آورد و بهتر بود که باشگاه استقلال بعد از بیانیه ذوب‌آهن سکوت می‌کرد تا این ماجرا بیهوده کشدار نشود.

قابل توجه است که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مصطفی آجورلو نیز بواسطه استراتژی نامناسبی که در زیرمجموعه‌اش شکل گرفته بشدت نگران آینده باشگاه است و به طور جدی خواستار آرامش بیشتر و خویشتنداری در زیرمجموعه خود شده است. این نگرانی بدون شک به گوش فرهاد مجیدی هم خواهد رسید تا آقای سرمربی بداند که سیاستی را در پیش گرفته که عاقلان در باشگاه استقلال هیچ تمایلی به ادامه آن ندارند.

حتی اگر اخباری از نگرانی مدیرعامل باشگاه استقلال از واکنش‌های نامناسب فرهاد مجیدی به گوش نمی‌رسید نیز سرمربی آبی‌ها باید پی به تفکرات اشتباه خود ببرد و بی‌جهت تیمش را وارد مرداب حاشیه‌ها نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محسن صالحی

      بابا این کیسه هیچ وقت خودشو در بالای جدول نمیدید الان غرورش رفت بالا یکی بهش بگه این جایگاه خانه پرسپولیسه شما اجاره نشین هستید برو بیرون صاحب خانه خودش اومد جایگاهش را لازم داره

      پاسخ ها

      • S_Y

        بابابامسعودیابی بابا مسعود.

      • هوادار پرسپولیس امیر محمد

        درود بر شما دوست عزیز بخدا قسم راست میگی

    • بدون نام

      از زمان قطبی تا یکسال بعد از حضور برانکو رنگ جام ندیدید اینها یادتون رفته درتمام ادوار تاریخ ایران جایگاه فوتبال ازآن استقلال یه زمانی ایرانی بود تاجی توچی میگی لنگی تازه به دوران امده

      پاسخ ها

      • حسین

        کسی فهمید این آقا چی میگه؟

      • بدون نام

        خصلت یه کیسه کش اینه که در تاریخ گیر کرده و توهم داره،دست از کوپا امجدیه بردارید ،دنیا عوض شده کیسه کش الان تو چمپیونز لیگ هیچی نیستید ،شب بخیر

    • بدون نام

      خانه لنگ که با فساد به دست اومده بوده،باید بندازنش لیگ دسته ۳،فقط با فساد اون بالا بوده تیم لنگ خاص

    • بدون نام

      هوچی گری و کولی بازی میباره از سر و کله این تیم، چقدر بی شخصبت و بی کلاس این تیم آخه، حمایت بابا حمید و نداشتن الان ته جدول دست و پا میزدن

    • بدون نام

      استقلال حریف در زمین است ولی بیرون زمین نه وقتی ذوب اهن ونساجی این طور جلو استقلال بازی میکنند ولی به ان طریق جلو لنگ وامیدن مشخص است فوتبال ما پاک نیست

    • بدون نام

      مافیای لنگ حمام از هردری وارد میشه شکست میخوره از صدرنشینی سرورت دق نکنید

    • بدون نام

      ادمین لنگی..خخخخ

    • یاسر قادری

      من خودم استقلالی تمام اتیشه هستم۰ولی صحبت مجیدی درست نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج