۱۱۸۶۲۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وعده کودایی درباره تاریخ‌سازی دوباره در فوتبال

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان از مردم ایران خواست تا برای این تیم انرژی مثبت بفرستند و مطمئن باشند که اتفاقات خوبی در هند رخ خواهد داد.

ورزش سه: یکی از نفرات شاخص در جمع ملی‌پوشان فوتبال زنان اعزامی به جام ملت‌های آسیا، بدون‌تردید زهره کودایی است؛ سنگربان باتجربه‌ای که با درخشش خود توانست تیم ملی را به جام ملت‌ها برساند و حالا همگان امیدوارند او درخشش مرحله انتخابی را در مرحله نهایی تکرار کند.

کودایی امروز در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر که زمانش رسید و انشالله امشب به هند می‌رویم تا بتوانیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم، واقعا کل تیم همه سرحال هستند و امیدواریم آن‌جا بتوانیم با بهترین نتایج برگردیم و دوست داریم همین‌گونه دعایمان کنید و انرژی مثبت بفرستید که انشالله دوباره این تیم تاریخ‌سازی کند.

دروازه‌بان تیم ملی زنان درباره اردوهای برگزار شده توضیح داد: اردوی خیلی خوبی بود، ما توانستیم نزدیک به ۸-۹ در آنجا تمرین کنیم و دیروز اردو در کیش به پایان رسید و امروز به تهران آمدیم تا امشب اعزام شویم؛ جا دارد بابت این اردوی خوب از مسئولان کیش تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و انشالله که این روند ادامه‌دار باشد و ما بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج