۱۱۶۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نامه‌نگاری دبیری در فدراسیون فوتبال؛

حسین شمس محروم است!

مسئولان باشگاه دبیری تبریز قصد دارند حسین شمس را به عنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود انتخاب کنند ولی محرومیت شمس مانع اصلی بازگشت وی به فوتسال است.

خبرگزاری مهر: مسئولان باشگاه دبیری تبریز قصد دارند حسین شمس را به عنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود انتخاب کنند ولی محرومیت شمس مانع اصلی بازگشت وی به فوتسال است.

بعد از آنکه وحید شمسایی از سرمربیگری تیم فوتسال دبیری تبریز کناره گیری کرد، مسئولان این باشگاه به فکر انتخاب سرمربی جدید تیم خود افتادند. گفته می‌شد شمسایی محمود خوراکچی را به تیم دبیری پیشنهاد داده ولی این مربی اعلام کرد که تمایلی برای فعالیت در این تیم تبریزی ندارد.

این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه دبیری مذاکراتشان را با حسین شمس و همکاری با سرمربی پیشین تیم ملی آغاز و جدی کنند. شمس در حالی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال است که وضعیتش برای فعالیت در فوتسال کاملا مبهم است.

شمس دو سال پیش و به خاطر انتقادات بی سابقه‌ای که از مسئولان وقت ورزش داشت به محرومیت چهار ساله از فعالیت مستقیم در فوتسال محکوم شد و ادامه این محرومیت باعث شده تا باشگاه دبیری نتواند مذاکراتش را با وی نهایی کند.

مسئولان دبیری چند روز پیش نامه‌ای را به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ارسال کرده و در این نامه خواستار تعیین وضعیت شمس شده‌اند. این کمیته هم با اعلام اینکه هیچ نقشی در محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ندارد، مشخص شدن وضعیت این مربی را به تصمیمات کمیته اخلاق فدراسیون منوط کرده است.

نکته عجیب اینکه مشخص نیست محرومیت حسین شمس دقیقا از سوی چه نهاد یا اشخاصی مورد تصویب قرار گرفته است. پیگیری‌های خبرنگار مهر از محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران به این جمله از یک مسئول فدراسیون فوتبال ختم شد که "این دستور از بالا صادر شده است".

باید دید آیا حسین شمس مثل دو سال گذشته به عنوان مدیر فنی یک تیم لیگ برتری به کارش در لیگ فوتسال ایران ادامه می‌دهد و یا اینکه پیگیری‌هایش برای حل مشکل سرمربیگری‌اش امسال به نتیجه می‌رسد و می‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم بنشیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اين مملكت هركي حرف حق بزنه محروم ميشه حتي بهترين مربي فوتسال دنيا! ديدين كه بدون شمس هيچي نيستيم تو فوتسال و چجوزي ژاپن دو دورس داره ميبرتمون، آقايون فكر ميكنن به خاطر بركت وجود اوناس كه نتيجه ميگيره فوتسال و فوتبال! الان كه ميخوان كيروش رو هم بردارن، براي همينه تو يه سري چيزا هيچوقت پيشرفت نميكنيم، "مديريت غلط"

      پاسخ ها

      • ali

        دقیقاً همینطوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج