۱۱۵۷۴۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاطمی: آجرلو، گزینه مناسبی برای استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت: آجرلو از مدیران باسابقه است که سالیان سال در ورزش ایران و مدیریت باشگاه هایی، چون تراکتور و پاس مشغول بوده است و حس خوبی به این اتفاق دارم.

خبرگزاری میزان: فراز فاطمی در خصوص شرایط استقلال و انتصاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: آجرلو از مدیران باسابقه است که سالیان سال در ورزش ایران و مدیریت باشگاه‌هایی چون تراکتور و پاس مشغول بوده است و حس خوبی به این اتفاق دارم. به یک مدیرعامل باتجربه و کاربلد نیاز داشتیم تا حواشی را به حداقل برساند و آرامش را به اردوی تیم بیاورد و هواداران را شاد کند.

وی درباره نتیجه نگرفتن آجرلو در مدیریت استیل آذین با وجود تیمی پُرستاره گفت: شرایط آن تیم با استقلال تفاوت زیادی داشت و آنها خصوصی بودند و نمی‌توان برای مقایسه ملاک قرار داد. آجورلو تجربه بالایی دارد و در تیم پرهوادار تراکتور هم کار کرده و شرایط استقلال را می‌داند.

فاطمی در رابطه با اینکه فرهاد مجیدی ۲ سال قرارداد داشت و مجددا قرارداد او تمدید و ۳ ساله شد، عنوان کرد: مدیرعامل در بدو ورود خود خواسته به سرمربی تیم اعتماد به نفس داده و حمایت خود را از وی نشان دهد و این یک کار حرفه‌ای است.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتصاب بیژن طاهری به سرپرستی استقلال تصریح کرد: طاهری از پیشکسوتان خوشنام و شریف استقلال است و از نظر فنی و مدیریتی چهره‌ای قابل احترام و مورد تایید است و می‌تواند کمک حال استقلال باشد.

وی درباره انتصاب کوتاه مدت مهدی پاشازاده در معاونت ورزشی استقلال اظهار داشت: پاشازاده از بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال است و به درخواست مددی به استقلال آمد و قطعا هدف او کمک به استقلال برای رشد و سربلندی باشگاه بوده است و حالا دیگر با استقلال همکاری ندارد. به این مساله باید به دید خوب نگاه کنیم.

مهاجم اسبق استقلال در رابطه با خرید‌های استقلال و انتقاداتی که به آن‌ها وارد است عنوان کرد: به نظرم استقلال با وجود از دست دادن چند بازیکن تاثیرگذار و بزرگ مثل قایدی و دیاباته، نقل و انتقالات خیلی خوبی نداشته و نام بزرگی جذب تیم نشده است. بازیکنان خوب و جوانی به استقلال آمده اند که فعلا مانند هندوانه دربسته هستند و انشالله بتوانند جواب اعتماد این تیم بزرگ را بدهند. شرایط استقلال از سایر تیم‌ها متفاوت است و خیلی از بازیکنان بزرگ هم نتوانسته اند در این باشگاه عملکرد قدرتمندی داشته باشند.

فراز فاطمی در پایان در خصوص فصل جدید استقلال و پیش بینی او از عملکرد آبی‌ها خاطرنشان کرد: کار استقلال برای قهرمانی سخت است و رقبای قدرتمندی داریم، اما با تمام مشکلات یکی از کاندیدا‌های قهرمانی هستیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. باید حواشی گذشته و دعوا‌های سابق را فراموش کنیم و با اتحاد به سوی جلو پیش برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج