۱۰۷۶۶۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نبرد استقلال- آلومینیوم زیر دود تهران!

در اتفاقی عجیب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته و همزمان با هفته نهم رقابت‌ها آغاز شد و در اولین بازی ماشین‌سازی و سپاهان در تبریز به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

روزنامه خراسان: در اتفاقی عجیب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته و همزمان با هفته نهم رقابت‌ها آغاز شد و در اولین بازی ماشین‌سازی و سپاهان در تبریز به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند. در روزهایی که شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران، اصفهان، مشهد و... درگیر آلودگی هوا شده‌اند و به جز مشکل کرونا مشکل آلودگی و تنفس هم اضافه شده، شایعه لغو برخی مسابقات به گوش می‌رسد که البته هنوز تایید نشده است.

بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز با برگزاری ۴ بازی هفته دهم رقابت‌ها از سر گرفته می‌شود که در مهمترین بازی استقلال در خانه میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود؛ تیمی که فراتر از انتظار ظاهر شده و در دومین تجربه لیگ برتر خود تا پایان هفته نهم فقط ۲ بار طعم شکست را چشیده است. هدایت آلومینیوم بر عهده رسول خطیبی است؛ مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد. از طرف دیگر، حسین پورحمیدی، سنگربان ذخیره فصل گذشته استقلال نیز در این فصل برای آلومینیوم به میدان می‌رود و اتفاقا کارنامه کاملا موفقی نیز از خود بر جای گذاشته است.

علاوه بر خطیبی و پورحمیدی نفراتی همچون مرتضی آقاخان، جابر انصاری و اسماعیل شریفات نیز این شانس را خواهند داشت که مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند. در سوی مقابل شاگردان محمود فکری اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و مسلما دوست ندارند با نتیجه‌ای غیر از برد به استقبال دربی بروند. استقلال در این بازی هروویه میلیچ را قطعا نخواهد داشت. این بازیکن با تنبیه انضباطی سرمربی تیم مواجه شده اما احتمال دارد شیخ دیاباته بعد از مدت‌ها در این مسابقه بازی کند.

آبی‌پوشان در بازی با گل‌گهر سیرجان تیم برتر میدان بودند و اگر مثل نیمه اول همان مسابقه بازی کنند شکست آلومینیوم دور از ذهن نخواهد بود. درخشش رشید مظاهری درون دروازه هم خیال آبی‌پوشان را راحت کرده است. استقلال بعد از پرسپولیس دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد. آلومینیوم اراک هم که در رده دهم جدول ایستاده ۶ هفته است باخت نداشته و شاگردان رسول خطیبی می‌خواهند رکورد شکست‌ناپذیری خود را بهبود ببخشند.

برنامه هفته دهم

امروز
شهرخودرو-سایپا؛ ۱۴:۴۵
صنعت‌نفت-نفت مسجدسلیمان؛ 15
استقلال-آلومینیوم؛ ۱۶:۳۰
فولاد-مس رفسنجان؛ 16:50

فردا
پیکان-نساجی؛ ۱۵
ذوب‌آهن-تراکتور؛ 15
پرسپولیس-سپاهان؛ ۱۶:۳۰(معوقه هفته هفتم)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج