۱۰۷۳۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرامی: گل‌محمدی ورژن ایرانی برانکو است

تیم پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در اولین بازی لیگ به مصاف نساجی در قائمشهر رفت. مسابقه‌ای که در شرایط نامساعد جوی برگزار و در نهایت امتیاز‌ها میان دو تیم تقسیم شد.

روزنامه ایران ورزشی: تیم پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در اولین بازی لیگ به مصاف نساجی در قائمشهر رفت. مسابقه‌ای که در شرایط نامساعد جوی برگزار و در نهایت امتیازها میان دو تیم تقسیم شد. مهرداد بایرامی بازیکن نساجی یکی از خوب‌های این تیم در تقابل با شاگردان یحیی گل‌محمدی بود. او مدعی است تیمش فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و هفته به هفته هماهنگی‌شان بیشتر خواهد شد. بایرامی می‌گوید شکست دادن پرسپولیس غیرممکن نبوده و فقط چند دقیقه برای کسب تمام امتیاز کم آوردند.

با توجه به شرایط آب و هوایی، فوتبال بسیار خوبی را شاهد بودیم.

همان طور که گفتید بازی باکیفیت، و بسیار سخت برای هر دو تیم بود. ما مقابل بهترین تیم ایران و فینالیست آسیا قرار گرفتیم که نسبت به بازی‌هایش در قطر تیم کامل‌تری بود و برای کسب سه امتیاز به قائمشهر آمده بود. برای ما یک امتیاز هم با توجه به اینکه حریف‌مان به لحاظ مالی و امکاناتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد خیلی هم بد نبود.

اما شرایط جوی و وضعیت زمین به خصوص در قسمت‌هایی از آن روی کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود.

بله، به هر حال هوای شمال کشور در این فصل، همین شرایط را دارد که به نظرم بازیکنان پرسپولیس هم تجربه بازی در این وضعیت را داشتند اما با همه این حرف‌ها بازی خیلی خوبی را هواداران دو تیم از گیرنده‌های‌شان تماشا کردند.

شاید از معدود بازی‌هایی هم بود که هر دو تیم از داوری رضایت داشتند.

به نظر من هم داوری مشکلی نداشت. من به سهم خودم از تیم داوری که توانست در آن شرایط آب و هوایی قضاوت کم نقصی را انجام دهند و تصمیم‌های‌شان تأثیر منفی در جریان بازی نداشت هم تشکر کنم.

نساجی شروع خوبی داشت اما در ادامه نتایجش با نوسان همراه بود؟

ببینید این شرایط برای همه تیم‌ها در لیگ به وجود می‌آید. بعضی تیم‌ها در ابتدا و تعدادی هم در اواسط و انتهای لیگ این وضعیت را تجربه می‌کنند. ما هم تا الان هشت امتیاز به دست آوردیم که به نظرم با توجه به سرمایه‌گذاری تیم‌های دیگر، نتایج‌مان بد نبوده است. تیم ما شایستگی رسیدن به رتبه‌های بالاتر جدول را دارد و مطمئنم به حق‌مان هم در ادامه فصل می‌رسیم. در همین بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم و همه دیدند مقابل فینالیست آسیا ۸۵ دقیقه پیروز میدان بودیم که متأسفانه یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

همانطور که اشاره کردید، هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند. در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از باخت در فینال آسیا، شاید شرایط مناسبی برای بازی نداشته باشند.

پرسپولیس چند سال زیر نظر برانکو کار کرده و به هماهنگی خوبی هم رسیده ‌است و از همه مهم‌تر اکثر بازیکنانش حفظ شده‌اند. از طرفی هم مهره‌های خوبی جذب کردند و هم کمبودهای‌شان برطرف شد. ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی هم ایده‌های سرمربی سابق را دارد و در واقع ورژن ایرانی برانکو است. گل‌محمدی خیلی خوب همان سبک و سیاق را ادامه می‌دهد و چون به هماهنگی خوبی هم در این چند سال رسیده‌اند، هر بازیکنی هم که به پرسپولیس اضافه شود، این تیم موفق خواهد شد.

و شرایط نساجی.

تیم ما جوان و یکدست است. سرمربی ما هم دانش زیادی دارد و در نتیجه‌گیری کمک زیادی به ما کرده و هفته به هفته هم بهتر می‌شویم. خوشبختانه جو تیم نساجی بسیار دوست‌داشتنی است و من این حس را در تراکتور هم داشتم. هر وقت مقابل نساجی بودم، انگیزه زیادی از تماشاگران می‌گرفتم اما الان متأسفانه در ورزشگاه نیستند که این انرژی را به ما بدهند. امیدوارم هرچه زودتر آنها را در ورزشگاه وطنی ببینم.

طهماسبی: گل پرسپولیس آفساید نبود

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان نساجی مازندران معتقد است گلی که پرسپولیس زد نباید به نام سیامک نعمتی نوشته شود: «گل پرسپولیس را سیامک نعمتی نزد و احمد نوراللهی زد. شوت نعمتی تبدیل به گل نمی‌شد و نوراللهی روی توپ تأثیر گذاشت و دروازه ما باز شد. تصور می‌کردم این گل آفساید است و حتی از داور هم پرسیدم ولی بعد از بازی که فیلم مسابقه را دیدم، متوجه شدم که آفساید نبود.»

طهماسبی که اولین بازی‌اش را برای نساجی انجام می‌داد، درباره تساوی یک - یک به نکته جالبی اشاره می‌کند: «همه دیدند این بازی در چه شرایطی برگزار شد و شدت بارش باران هم بسیار زیاد بود. تنها نکته مثبت مسابقه این بود که بازیکنان هر دو تیم سالم از زمین مسابقه بیرون آمدند و باید بابت این موضوع خدا را شکر کنیم. شرایط زمین چمن حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و همه دیدند اوضاع چگونه بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج