۱۰۷۲۰۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تقلید یحیی از برانکو در راه قهرمانی

پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌های داخلی خود نیازمند این است تا مانند سال ۲۰۱۸، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، روحیه خود را از دست ندهد.

خبرگزاری ایرنا: پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌های داخلی خود نیازمند این است تا مانند سال ۲۰۱۸، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، روحیه خود را از دست ندهد.

جمعه این هفته تیم فوتبال پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف میزبان خود نساجی برود تا بازی عقب افتاده هفته پنجم را به انجام برساند تا پرونده این هفته به طور کامل بسته شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی ۶ روز بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند و طبیعتا کار بسیار دشواری است آماده کردن تیم برای ادامه قدرتمندانه در لیگ و فصل جدید. یحیی و دستیارانش باید در این چند روز بیشتر روی کارهای روانی با شاگردان خود کار کنند و آنها را از فضای لیگ قهرمانانی که گذشت دربیاورند تا در ادامه مسابقات ضربه نخورند.

کاری که برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ انجام داد و سرخپوشان تهرانی موفق شدند در هشت بازی بعد از فینال، در لیگ و جام حذفی به ۶ برد و ۲ مساوی دست پیدا کنند و گام بلندی برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی در لیگ و همچنین قهرمانی در جام حذفی بردارند.

پرسپولیس در آن برهه اولین بازی بعد از فینال مقابل کاشیما را در برابر پیکان انجام داد و ۲ بر یک پیروز شد. تساوی بدون گل مقابل تراکتور و برد یک بر صفر در تبریز در برابر ماشین‌سازی از راه رسید. برد یک بر صفر در برابر ذوب‌آهن، تساوی یک بر یک مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان، پیروزی سه بر یک مقابل پارس جنوبی جم و در ادامه بردهای یک بر صفر و ۲ بر صفر مقابل سپیدرود و پدیده(شهرخودرو) در جام حذفی و لیگ برتر نتایج درخشانی بود که شاگردان برانکو به دست آوردند.

نهایتا فولاد بود که توانست این طلسم را بشکند و سرخپوشان را بعد از حدود سه ماه شکست دهد. با این وجود همان بردها و نتایج خوب مسبب قهرمانی پرسپولیس شد. حالا یحیی هم باید در این برهه و با توجه به وضعیت جدول تیمش را در فرم بالای بدنی و روحی قرار دهد؛ البته اگر قهرمانی دیگری را می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج