آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۰۵۸۷۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

درخواست اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال

تیم ملی با رهبری اسکوچیچ تا اکنون دو بازی دوستانه انجام داده است که هر دو بازی در خانه حریفان بوده است.

ورزش سه: تیم ملی با رهبری اسکوچیچ تا اکنون دو بازی دوستانه انجام داده است که هر دو بازی در خانه حریفان بوده است. تیم ملی هم چنان می خواست با مالی در ترکیه بازی کند که این بازی به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم حریف برگزار نشد.

از آنجایی که تیم ملی در بازی بعدی خود میزبان است اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال درخواست کرده در فیفا دی بعدی نهایت تلاش خود را بکار گیرد در استادیوم آزادی برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک ببیند. فدراسیون فوتبال تا به این جای کار در اجرای این درخواست موفق نبوده؛ با این حال خیلی نمی شود به فدراسیون فوتبال خرده گرفت به این خاطر که وضعیت قرمز ایران در بحث کرونا تیم ها را در سفر به تهران مردد کرده است.

همان طور که پیش تر تیم های سوریه و عمان بازی های دوستانه خود با تیم ملی فوتبال ایران در تهران را لغو کرده اند. با این حال فدراسیون فوتبال در تلاش است با اطمینان خاطر به حریفان آنها را برای سفر به تهران و بازی در تیم ملی ترغیب کند. از جمله اینکه در سفر به تهران محیط ایزوله و ضد عفونی شده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هیچ خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.

تیم ملی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ چهار بازی دیگر پیش رو دارد که به دلیل باخت در برابر تیم های عراق و بحرین باید این چهار بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. شکست تیم های ازبکستان و بوسنی در بازی های دوستانه نشان داد که اسکوچیچ تیم خوبی را برای ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی ساخته و پرداخته کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج