۱۰۵۷۹۷۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ستاره ایرانی پورتو در جام حذفی؛ فرصت طلایی

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو این روز‌ها به همراه نفرات باقی‌مانده تیمش که در دیدار‌های ملی حضور ندارند تمرینات این تیم را برای مصاف با فابریل در مرحله سوم جام‌حذفی پرتغال پیگیری می‌کند.

روزنامه فرهیختگان: سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو این روزها به همراه نفرات باقی‌مانده تیمش که در دیدارهای ملی حضور ندارند تمرینات این تیم را برای مصاف با فابریل در مرحله سوم جام‌حذفی پرتغال پیگیری می‌کند. آنها شنبه آینده به مصاف این حریف خواهند رفت و این دیدار فرصت خوبی برای مهدی طارمی است تا شانس خود برای حضور ثابت در ترکیب اصلی تیمش را بالا ببرد. سایت «نوتیاس مینوتو» پرتغال در گزارشی از وضعیت این باشگاه می‌نویسد: «کونسیسائو برای رویارویی تیمش با حریف روز شنبه آینده در جام‌حذفی چندین غایب دارد و تعدادی از بازیکنان اصلی تیم قادر به همراهی این تیم نخواهند بود.

در این هفته دیدارهای ملی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و ۱۴ بازیکن پورتو ازجمله سرجیو اولیویرا، زایدو، لوئیس دیاز، ماتئوس اوریبه و نانو را در تمریناتش در اختیار ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا احتمالا برای این دیدار از جام‌حذفی تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند. با توجه به اینکه این نفرات در طول هفته بازی کرده‌اند و پس از بازگشت از سفر نیاز به ریکاوری دارند، کونسیسائو مجبور است برای این دیدار تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند. این بهترین فرصت برای بازیکنان تازه‌وارد در نقل‌وانتقالات اخیر است تا از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرند و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

نفراتی چون فیلیپه اندرسون، تونی مارتینز و مهدی طارمی که در هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی پورتو حضور نداشتند و معمولا فرصت اندکی نصیب‌شان شده است. اندرسون برزیلی که از وستهام آمده تنها در دو بازی این فصل راهی میدان شده و مجموعا کمتر از۵۰ دقیقه در زمین حضور داشته است. تونی مارتینز نیز که فصل پیش در فامالیکائوی پرتغال بازی می‌کرد وضعیت بهتری از هم‌تیمی برزیلی خود ندارد و درمجموع این فصل ۷۶ دقیقه در زمین حاضر بوده است. وضعیت مهدی طارمی اما متفاوت است.

او در هفته‌های اخیر و به‌خصوص پس از دیدار آخر برابر پورتیموننزه که پس از ورود به زمین توانست روند بازی را عوض کند و گل برتری تیمش را نیز به ثمر برساند حالا شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. ملی‌پوش ایرانی در این فصل ۹ بار برای تیمش به میدان رفته و در مجموع ۱۵۹ دقیقه برای پورتو بازی کرده است. مهاجم سابق ریو آوه بیشترین شانس برای فیکس شدن را در تیم کونسیسائو دارد و البته درنهایت عملکرد آنها در تمرینات هفته پیش رو مشخص خواهد کرد که کدام بازیکن می‌تواند فرصت قرار گرفتن در میان ۱۱ بازیکن اصلی را به‌دست بیاورد.»

طارمی هفته گذشته نخستین گلش را برای پروتو به ثمر رساند و سایت «اوجوگو» به تشریح اتفاقی جالب در این مسابقه پرداخته است. این سایت می‌نویسد: «روماریو بارو، هافبک تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال یکی از دوستان نزدیک طارمی در این باشگاه محسوب می‌شود. او روز یکشنبه و پیش از مسابقه این تیم به مهاجم ایرانی گفته بود که نخستین گلش در این فصل را در دیدار برابر پورتیموننزه خواهد زد. پیش‌بینی هافبک جوان به واقعیت تبدیل شد و طارمی در نخستین حرکت خود در نیمه دوم این مسابقه توانست گلزنی برای پورتو را جشن بگیرد. این بازیکن پس از شادی به همراه هم‌تیمی‌هایش در درون زمین، صحبت‌های دوستش پیش از مسابقه که‌ انگیزه او را بالا برده بود را فراموش نکرد و با رفتن به سمت او روی نیمکت از بارو هم تشکر کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج