۱۰۴۵۴۰۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

تایید فکری بر نقل‌وانتقالات استقلال

باشگاه استقلال در حالی با محمود فکری به توافق رسید که پیش از انتخاب سرمربی جدید، این باشگاه وارد نقل‌وانتقالات شده بود و بابک مرادی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و پیمان بابایی بازیکنانی بودند که به استقلال پیوستند.

روزنامه خراسان: باشگاه استقلال در حالی با محمود فکری به توافق رسید که پیش از انتخاب سرمربی جدید، این باشگاه وارد نقل‌وانتقالات شده بود و بابک مرادی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و پیمان بابایی بازیکنانی بودند که به استقلال پیوستند. البته علاوه بر این نفرات استقلالی‌ها با چند گزینه دیگر از جمله سعید واسعی و مهدی مهدی‌پور هم وارد مذاکره شده بودند که بنا به دلایلی این مذاکرات نتیجه‌ای در بر نداشت هرچند این ۲ بازیکن همچنان در لیست خرید آبی‌ها قرار دارند.

البته با توجه به اختلاف فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند، سرمربی و مدیرعامل سابق باشگاه مشخص نبود که نقل‌وانتقالات بر اساس لیست کدام‌یک صورت گرفته اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد واکنش فکری به موضوع نقل‌وانتقالات استقلال است‌. برخی نگران این مسئله بودند که فکری برخی نفرات جذب‌شده را نخواهد یا بعدها بگوید تیمی را تحویل گرفتم که با نظر من بسته نشده بود و به نوعی بهانه‌جویی کند. اما ظاهرا در جلساتی که سرمربی جدید آبی‌ها و مسئولان باشگاه داشته‌اند بحث نقل‌وانتقالات هم مطرح شده و فکری خرید‌های باشگاه را تایید و تاکید کرده دنبال بهانه‌جویی نیست و نخواهد بود و با داشته‌های فعلی استقلال کار می‌کند.

در همین راستا گویا سرمربی جدید روی جذب چند گزینه دیگر که هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست تاکید کرده و خواستار ادامه مذاکرات باشگاه با واسعی و مهدی‌پور شده است. سعید واسعی، بازیکن سابق پیکان که مورد توجه تراکتور، فولاد و استقلال قرار گرفته با وجود اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر دور شدن از استقلال دوباره به مذاکره با آبی‌ها دعوت شده است.

استقلالی‌ها پس از انتخاب سرمربی جدید حالا نقل‌وانتقالات را جدی‌تر گرفته‌اند و اواخر هفته گذشته به واسعی زنگ زده و خواستار مذاکره با او شده‌اند. این بازیکن هم که بارها تاکید کرده بود تمایل دارد استقلالی شود به آبی‌ها قول داده به زودی به باشگاه برود. واسعی فسخ قراردادش با پیکان بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به نظر استقلال این بار کار راحت‌تری برای جذب او دارد. مهدی‌پور دیگر گزینه استقلال هم که از او به عنوان جانشین احتمالی علی کریمی هافبک ملی‌پوش و جدایی‌طلب آبی‌ها هم یاد می‌شود در هفته جاری دوباره با مسئولان باشگاه تهرانی وارد مذاکره خواهد شد.

البته در مورد لیست مازاد استقلال هم شاید فکری بازنگری‌هایی بکند هرچند تا امروز جدایی علی دشتی، عظیم گوک، محسن کریمی و مرتضی تبریزی از اردوگاه آبی قطعی شده و شاید فکری با توجه به کمبود نفرات دیگر روی اسم کسی خط قرمز نکشد. گذشته از بحث نقل‌وانتقالات موضوع دیگری که فکری در جلسه با مسئولان باشگاه روی آن تاکید کرد نحوه آماده‌سازی تیم برای لیگ بیستم است. با توجه به این‌که استقلال زمان زیادی را به خاطر مشخص نبودن وضعیت مدیریت و سرمربی از دست داده آبی‌ها باید اردویی فشرده برگزار کنند که سرمربی جدید برای این منظور درخواست برگزاری اردوی شبانه‌روزی داده است.

فکری در برنامه اولیه‌ای که به باشگاه داده یک اردوی بلندمدت را در نظر گرفته که البته هنوز در مورد محل برگزاری آن به قطعیت نرسیده‌اند. برگزاری اردو در یکی از هتل‌های تهران یا کردان کرج دوراهی استقلال برای برپایی اردوی پیش‌فصل است که یکی، دو روز آینده قطعی و اعلام می‌شود‌.

با این‌که محمود فکری از دیروز و با حضور در تمرین استقلال رسما همکاری‌اش را با این باشگاه آغاز کرد اما باشگاه نساجی همچنان به جدایی و حضور او در استقلال معترض است. طبق قرارداد فکری با نساجی او برای فسخ باید ۵ برابر مبلغ قراردادش را به نساجی بدهد. فصل گذشته مبلغ قرارداد این مربی ۲۰۰میلیون تومان بود که برای لیگ بیستم به ۷۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

حالا اختلاف طرفین بر سر این است که ۵ برابر دستمزد مبنایش قرارداد سال اول است یا سال دوم که هنوز لیگ شروع نشده؟ فکری تاکید دارد چون لیگ هنوز شروع نشده او باید ۵ برابر ۲۰۰میلیون را بدهد که یک میلیارد تومان می‌شود اما مدیران نساجی می‌گویند او باید ۵ برابر ۷۰۰میلیون را که ۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان می‌شود، بپردازد. با اختلاف ۲میلیارد و نیم، حالا هر دوطرف شکایت‌شان را به فدراسیون فوتبال ارجاع داده‌اند تا این نهاد تکلیف را روشن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک سوال دارم ، آیا تیم استقلال که پنجره نقل و انتقالاتش بسته است میتواند سرمربی و کادر فنی به تیم خود اضافه کند ، یعنی اینکه این مورد جزء نقل وانتقالات نمیشود و یا اینکه پنجره باز شده ، لطفا این سوال را پاسخ دهید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قراردادداخلی اشکالنداره ولی فکری تواسیااگه مطالبات استقلال پرداخت نشه نمیتونه باشه البته اگه بابامسعوددوباره چیز من دراوردی دیگری مثل جذب مربی وبازیکن خارجی درنیاره

    • ستار

      این حرام خوریه این پولها خوردن نداره پنج برابر برای چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج