۱۰۴۱۲۲۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سعادتمند می‌رود، مجیدی برمی‌گردد؟

استقلال که با برد قاطع مقابل الاهلی عربستان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود در مصاف با پاختاکور ازبکستان نشانی از تیم مقتدر بازی قبل نداشت و با قبول شکست ۲-یک از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

روزنامه خراسان: استقلال که با برد قاطع مقابل الاهلی عربستان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود در مصاف با پاختاکور ازبکستان نشانی از تیم مقتدر بازی قبل نداشت و با قبول شکست ۲-یک از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

آبی‌های ایران که در این دیدار ۲ مهره کلیدی‌شان میلیچ و وریا غفوری را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند با ترکیبی به میدان رفتند که مورد نقد کارشناسان قرار گرفت و عملکرد چند بازیکن از جمله محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی و حسین حسینی باعث اعتراض هواداران و کارشناسان شد.

مجید نامجومطلق که در بازی با الاهلی با ۳ مهاجم به مصاف تیم عربستانی رفته بود در این دیدار به جای محکم کردن کمربند میانی در مواجه به تیم فیزیکی و قلدر پاختاکور تیمش را با همان ۳ مهاجم به میدان فرستاد و استقلال با از دست دادن میانه میدان، بازی و نتیجه را واگذار کرد. البته برخی اشتباهات داوری را هم در شکست استقلال دخیل می‌دانند و حتی کارشناس قطری هم به اشتباه داور بازی اذعان کرده که پنالتی محرز نماینده ایران را نگرفته است. عبدالعزیز حسن، کارشناس داوری قطری در شبکه الکاس درباره قضاوت این بازی گفت: «داور استقلال و پاختاکور یک پنالتی واضح را در نیمه دوم برای تیم ایرانی نگرفت.

بدون شک اگر VAR بود، می‌توانست تصمیم را تغییر دهد و پنالتی برای استقلال گرفته شود.» جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران هم دلیل شکست استقلال مقابل پاختاکور را بازی مهندسی تیم ازبک می‌داند و می‌گوید: «وقتی تیمی مثل استقلال پس از برگزاری ۲ بازی با حریفان عرب به شکل ناگهانی با یک تیم با ویژگی‌های بازیگری رباتیک، پاس به پا، دقت پاس زیاد و سرعت پایین مواجه می‌شود، کار سختی دارد.

از همین جا اختلاف شروع می‌شود. نه تنها در این بازی بلکه تا وقتی تیم‌های ایرانی به مصاف حریفانی می‌روند که فطری و طبیعی بازی می‌کنند، کم نمی‌‌آورند اما وقتی تیم‌های ایرانی مقابل حریفانی قرار می‌گیرند که از فوتبال طبیعی، ذاتی، خلاقانه و مهارت‌های فردی خارج شده و به شکل هندسی بازی می‌کنند از این حریفان عقب می‌افتند. استقلال هم مقابل پاختاکور جایی کم آورد که بازی فوق‌العاده مهندسی شد.»

گذشته از نقدهای فنی و داوری که از بازی استقلال-پاختاکور می‌شود دیگر بازی تمام شده و نماینده ایران از راهیابی به مرحله یک‌چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز مانده است. تیمی که پیش از سفر به قطر هم با مشکلات حاشیه‌ای زیادی مواجه بود و با پنجره بسته و بدون سرمربی راهی دوحه شد مشخص بود که یک جا کم می‌آورد. بازیکنان خسته از فصل طولانی و وعده‌هایی که عملی نشده ‌انگیزه و روحیه لازم برای ماندن و جنگیدن را نداشتند و نامجومطلق هم با فداکاری قبول مسئولیت کرد و هدایت استقلال را در لیگ قهرمانان بر عهده گرفت. حالا که فصل برای آبی‌ها تمام شده دوباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها آغاز شده است. صحبت از تغییرات همزمان مدیریتی و فنی است.

این‌که احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال رفتنی است و به احتمال زیاد پس از رفتن او فرهاد مجیدی دوباره به استقلال برمی‌گردد و هدایت آبی‌ها را بر عهده می‌گیرد! البته این فقط یکی از شایعات درباره این باشگاه است. برخی هم از ادامه مذاکرات با الکساندر نوری، مربی ایرانی-آلمانی با وساطت پدر ایرانی‌اش برای حل معضل قرارداد ریالی یا دلاری خبر می‌دهند و علاوه بر این برخی هم از مذاکرات نافرجام استقلال با امیر قلعه‌نویی رونمایی می‌کنند. در این میان زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شود مبنی بر این‌که مجید نامجومطلق از سرمربی موقت خارج و به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی می‌شود. فعلا استقلال در حال فرصت‌سوزی است و این در حالی است که رقبا پرونده نقل‌وانتقالات‌شان را می‌بندند و آماده آغاز تمرینات پیش‌فصل هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینه دیگه چه وضعیه چه بل بشویه تو این باشگاه ، یعنی وقتی فرهاد مجیدی این مربی بدون کارنامه شرط گذاشته که این مدیر بره تا من بیام ، تا تهش رو بخونید این بارکج هیچ گاه به منزل نمیرسه باند بازیه مدیر یعنی پشم ،

    • شاهین

      بخدا با مجیدی و امثال اون تیم رنگ قهرمانی نمیبینه خصوصا که مثل دوران بازی تیمو در مرحله حساس ول کرد و رفت از ۲۱ بازی ۹ برد داشته چجور میخواد تیمو قهرمان کنه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به تمام عزیزان آبی من یه هوادار پا به سن گذاشته ارتش سرخم بنظرم اگه این باشگاه یه کم به سرمایه هاش نظیر آقایان فکری نامجو مطلق پاشازاده قربانی و.... بها بده بد نباشه همانجور که تیم ما اعتماد کرد و ثمرشو دید هر چند هنوز تفکر برانکو حکمفرماس ولی بهر حال الان تیم با یه مربی ایرانی تو لیگ قهرمانان داره جولون میده

    • استقلال بر بام آسیا

      آخه برادر من سرمایه ملی فکری و قربانی و... هستن درست,اما تا استقلال با یه مربی دو تا نتیجه خوب میگیره وزرای از خدا بیخبر سریعا در صدد خراب کردنش دست بکار میشن,استقلال حتی گواردیولا رو هم بیاره بخدا اگه قهرمان بشه چون فوتبال ما مریض شده,سیاست وارد ورزش شده, بابا اصن بیخیال فوتبال ایران, افسردگی میگیری با این کاراشون برو بازی تیم های اروپایی رو نگاه کن لذت ببر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج