۱۰۳۳۶۳۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

همه شایعات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال

بنا بر وعده‌هایی که مدیرعامل آبی پوشان داده است، باید از امروز شاهد حضور این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشیم.

ورزش سه : بنا بر وعده هایی که مدیرعامل آبی پوشان داده است، باید از امروز شاهد حضور این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشیم.

در حالیکه مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که به دلیل حضور این تیم در دیدار فینال جام حذفی، فعالیت در فصل نقل و انتقالات را به پس از دیدار فینال موکول کرده، وعده داده بودند که این تیم از امروز فعالیتش را به صورت جدی شروع خواهد کرد.

نخستین و مهم ترین چالش مهمی که مدیران این تیم با آن مواجه هستند، تعیین تکلیف نیمکت این تیم است. درحالیکه در حال حاضر فرهاد مجیدی به صورت رسمی سرمربی استقلال است و وی بعد از بازی فینال، هنوز هیچ گونه اظهارنظری درخصوص اتفاقات گذشته و یا برنامه هایش برای آینده مطرح نکرده، مدیران استقلال به دنبال سرمربی جدید هستند. نکته مهم این است که استقلال باید روز پنج شنبه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه قطر شود ولی هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است هدایت این تیم را در آن بازی ها بر عهده بگیرد.


دقایقی پس از سوت پایان بازی استقلال و تراکتورسازی بود که رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرد که به دنبال بازگرداندن آندره آ استراماچونی است. رسانه های مشهور ایتالیا نیز همگی خبر مذاکرات این باشگاه با سرمربی ایتالیایی را پوشش داده اند و اعلام شده است که این سرمربی از مدیران این تیم فرصت خواسته تا برای بازگشت به ایران، تصمیم گیری کند.

نکته مهم بعدی، حفظ شاکله اصلی تیم و بحث تمدید با ستارگانی است که قرارداد آنها به پایان رسیده است. از شب گذشته شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد که علی کریمی از جمع آبی پوشان جدا شده و به تیم الخور قطر پیوسته است. روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مرتضی تبریزی و محسن کریمی شش بازیکنی هستند که قراردادشان با آبی پوشان به پایان رسیده است و باید دید مدیران استقلال قادر به تمدید به کدامیک از این افراد خواهند بود.

از روز گذشته اخباری پیرامون تغییراتی در لیست خرید استقلالی ها شنیده می شود. مهم ترین نکته، تمایل استقلال به یک خرید بزرگ در درون دروازه این تیم است. پس از عملکرد حسینی در دیدار فینال جام حذفی، حالا مسئولان استقلال به تکاپو افتاده اند تا مذاکراتشان را با رشید مظاهری آغاز کنند. ظاهرا آنها معتقدند که عدم وجود یک رقیب بزرگ، باعث افت حسینی شده است.

البته نکته دیگری نیز که وجود دارد، برخی ها معتقدند که دلیل افت حسینی نه وجود یک رقیب بلکه ضعف مربی دروازه بانان این تیم است. این روزها بهزاد غلامپور نیز از انتقادات در امان نمانده است. باید دید استقلالی ها حاضر خواهند بود برای خرید مظاهری دست به جیب شوند یا به تغییر مربی دروازه بانان این تیم بسنده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابازاده عالیه برا مربی دروازه بانها

    • 13dey

      از تیم ملی کاراته و بوکس هم بلزیکن بگیرن خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج