۱۰۳۰۹۰۳
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مظاهری معادلات دروازه‌ها را پیچیده کرد

رشید مظاهری با تصمیم خود مبنی بر ماندن یا رفتن از تراکتور می‌تواند برخی معادلات نقل‌و‌انتقالاتی سایر دروازه‌بان‌ها را تغییر دهد.

روزنامه شرق: رشید مظاهری با تصمیم خود مبنی بر ماندن یا رفتن از تراکتور می‌تواند برخی معادلات نقل‌و‌انتقالاتی سایر دروازه‌بان‌ها را تغییر دهد. به گزارش مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی با صعود به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد که رشید مظاهری را در چارچوب دروازه خود نداشت.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور تبریز که در تمام بازی‌های این تیم در لیگ برتر برای تیمش بازی کرده بود، پس از عدم تفاهم بر سر مسائل مالی، قید حضور در تمرینات این تیم پیش از بازی با نفت مسجد‌سلیمان را زد و با گوشی خاموش به خانه رفت تا ساکت الهامی مجبور به استفاده از محمدرضا اخباری شود. مظاهری که ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر با عقد قراردادی سه‌ساله به تراکتور پیوست، در پایان هر سال از قرارداد خود باید به توافق مالی لازم با سرخ‌پوشان تبریزی رسیده تا به کارش ادامه دهد.

از قرار معلوم، تراکتوری‌ها نیز مجوز فسخ قرارداد را زمانی به دروازه‌بان اول خود دادند که این بازیکن در صورت عدم دریافت رقم قرارداد جاری خود می‌تواند آن را یک‌طرفه فسخ کند؛ خبرهای ضد‌و‌نقیضی که آینده رشید مظاهری در تبریز را کاملا تحت‌الشعاع خود قرار داده است. مظاهری که به واسطه عملکرد خوبش پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌هایی نظیر استقلال تهران و پرسپولیس دریافت کرده، فعلا به شایعه‌ها پاسخ نداده است.

او که انتخاب یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت است، با تصمیم آینده خود می‌تواند معادلات مربوط به حضور حامد لک را نیز در پرسپولیس تغییر دهد. لک با پرسپولیس به توافق نهایی نیز رسیده، اما هنوز قراردادی بین او و سرخ‌پوشان امضا نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما چه با لک چه بدون لک چه با مظاهری چه بدون مظاهری قهرمان خواهید شد چون شما تیمی قوی درخارج ازمسطیل سبز دارین جریانی که هفت بازیکن خوب استقلال را بعلاوه مربی با کلاسی مثل استراماچونی رو فراری دادن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسوز ک سوختنت قشنگه

      • عشقپولیسی

        مگرشله زرد وترتر وکیسه اس اس میزارید نام هربازیکنی راعشقپولیس ببره این 3تیم باپیشنهادات دلاری نجومی وبندهای جنجالی قراردادمیبرند

    • ناشناس

      تمام بازیکنان تاپ را ببرید پرسپولیس اما توزرد درمیاد.مثل اسماعیلی فر

    • بدون نام

      مظاهری که میدونسته استقلال میاد بالا مقابل سوراختور و لنگ رو شکست میده، از ترسش که 4 تا خورده بود، زود رفته قراردادش رو با سوراختور فسخ کرده که دوباره کابوس براش تکرار نشه خخخخ!!! تازه شایعه شده میخاد بره لنگ، ای جانم. برو لنگ که برا فصل بعد چند تا 4 تایی برا لنگیا بزاریم تو امارشون!

      پاسخ ها

      • اس اس ت

        اینرو خوب امدی

      • اس اس ت

        اینرو خوب امدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج