۱۰۳۰۱۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آشوبی: پرسپولیس شانس بیشتری از استقلال دارد

بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس شخصیت تیمی بهتری از استقلال داشته و به نظر من این تیم شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس شخصیت تیمی بهتری از استقلال داشته و به نظر من این تیم شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد.

«فرزاد آشوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شهرآورد سرخآبی‌های پایتخت در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، اظهار داشت: امیدوارم بازی این دو تیم جذاب، هجومی و بدون ملاحظه انجام شود.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس با توجه به شخصیت و ثباتی که در این چند سال بدست آورده است، شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد روز چهارشنبه دارد.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی می‌توانند در این دیدار تاثیرگذاری بیشتری در نتیجه داشته باشند، گفت: اینکه بخواهیم از تاثیر یک یا چند بازیکن خاص را بیان کنیم، غیرمنطقی و نادرست است. به نظر من هر دو تیم بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارند اما تیم پرسپولیس شخصیت تیمی بسیار منظم‌تری دارد و این موضوع می‌تواند در کسب برد در این دیدار، کمک بزرگی به آن‌ها کند.

بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت در خصوص عملکرد «فرهاد مجیدی» به عنوان سرمربی در استقلال، تصریح کرد: زمانی که مدیران استقلال، مجیدی را به عنوان جانشین «آندره استراماچونی» انتخاب کردند، نباید در گرفتن نتیجه در کوتاه‌مدت عجله کنند و باید به این مربی زمان کافی بدهند تا بتواند کیفیت مربیگری خود را نشان دهد.

وی افزود: من معتقدم که نتیجه‌های تیم استقلال با مجیدی نوسان داشته اما به هر حال او جانشین مربی بزرگی شده است و با توجه به شرایطی که تیم استقلال دارد، همین نتایج نیز برای او قابل قبول است. مجیدی در ابتدای راه مربیگری است و در حال حاضر قضاوت در مورد او زود است.

شهرآورد ۹۳ بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار است روز چهارشنبه پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج