۱۰۲۷۲۶۷
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

دانشگر به ترکستان می‌رود؟

مدافع جوان استقلال بیش از هر چیزی نیاز به یک تفکر حرفه‌ای و یک مشاور دارد تا راه و رسم حرفه‌ای‌گری را در خارج از زمین فوتبال به او یاد بدهد.

ایسنا: به فاصله چند ساعت از بازی استقلال و پیکان، محمد دانشگر مدافع جوان استقلال که در هفته‌های گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه کرده، پستی را در فضای مجازی منتشر می‌کند و با جملاتی از قبیل «دیدار به ...» «شما اهل کوفه هستین» و «انشاءالله از ما بهتر بیاد» شائبه جدایی خود را از این تیم تایید می کند و در پایان از اینکه در چند بازی اخیر به خاطر هواداران به میدان رفته، می‌گوید.

تقریبا همه در جریان اتفاقات مربوط به اخراج دانشگر از تمرین استقلال قبل از دیدار با نساجی و بازگشت مجدد او به میادین هستند. از همان زمان بود که زمزمه‌هایی درباره جدایی دانشگر از استقلال به گوش می‌رسید ولی مدافع جوان استقلال این کار را هم به سبک همیشگی خودش انجام داده است.

پیام منتشر شده از سوی دانشگر در شرایطی که هنوز فصل به پایان نرسیده و تیم جوان و تازه متحول شده استقلال در کوران مسابقات حضور دارد و برای رسیدن به موفقیت باید در چند دیدار باقی مانده هم تمرکزش را حفظ کند، حاوی نکاتی است که بهتر است تا دیر نشده به گوش دانشگر و سایر بازیکنانی که به هر نحوی در این شرایط هستند، برسد.

استعدادی که سوخت می‌شود

محمد دانشگر مدافعی است که قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد و یکی از خریدهای خوب استقلال در دو فصل اخیر به شمار می‌رود. با این حال مدافع جوان استقلال برخلاف عملکرد فنی رو به بالای خود هرگز نتوانسته در مواقع بحرانی، هیجانش را کنترل کند و به سرعت عصبی می‌شود که تبعات این موضوع به کررات در حین بازی و حتی در تمرین اخیر استقلال هم مشهود است.

تا این جای کار قابل توجیه است و در بالاترین سطح از فوتبال هم خیلی از بازیکنان به راحتی کارت زرد و قرمز می‌گیرند ولی وقتی این هیجان در خارج از زمین هم قابل کنترل نباشد و مسائل داخل تیم به راحتی در فضای مجازی منتشر شود، تبدیل به یک معضل بزرگ‌تر می‌شود که دوستان و آشنایان این مدافع را هم ناامید می‌کند.

تصور کنید چند ساعت بیشتر از بازی استقلال نگذشته و دانشگر که با مصدومیت جزئی مواجه شده، سریعا دست به موبایل می‌برد تا حرف‌های بیان نشده خود را برای همه عیان کند که چه چیزی را ثابت کند؟ آیا جز اینکه او اسرار داخل تیم را برای همه آشکار کرده، چیز دیگری به دست آورده است؟

او در حالی که می‌توانست سکوت اختیار کند و مانند خیلی از فوتبالیست‌های حرفه‌ای راهش را در نهایت آرامش و عقلانیت انتخاب کند، راه فضای مجازی را در پیش گرفته که جز حواشی گوناگون برای این مدافع و همینطور استقلال که رو ریل قرار گرفته، دستاورد دیگری نداشته است.

حالا با بیان کردن این قبیل مطالب در فضای مجازی، دانشگر باید با مسائل دیگری هم دست و پنجه نرم کند و چه بسا واکنش‌های دیگری هم از سوی خود این بازیکن یا افراد دیگری وجود داشته باشد که وضعیت را بغرنج‌تر می‌کند.

چرا دانشگر حرفه‌ای نیست؟

رفتارهای هیجانی دانشگر را با دیگر فوتبالیست ایرانی یعنی علیرضا جهانبخش که در اروپا بازی می‌کند مقایسه کنید. آیا او با وجود داشتن سطح بالایی از آمادگی و ماه‌ها نیمکت نشینی دست به موبایل شده تا چنین مطالبی را بیان کند؟ آیا مجید حسینی در ترابزون اسپور بعد از هفته ها نیمکت نشینی چنین کاری کرد؟

قطعا راهی که دانشگر می‌رود به ترکستان است و او هر چه زود باید راهش را عوض کند تا مانند خیلی از ستاره‌های دهه جاری سوخت نرود و حداقل در زمره بهترین مدافعان فعلی فوتبال ایران قرار بگیرد و غیر این صورت، به سرنوشت بازیکنانی تبدیل خواهد شد که سال‌ها بعد بابت کارهایی که در گذشته کردند، ابراز پشیمانی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • عاشق ایران و ایرانی

      معلوم نیست کیسه چه تیم نفرین شده ای است که هر چی بازیکن خوب داریم با رفتن به این تیم نابود میشن و اکثرشون دچار انحراف اخلاقی میشن

    • عاشق ایران و ایرانی

      پیش کسوتان کیسه را با پیشکسوتان متشخص تیمهای دیگه مقایسه کنید تا متوجه عمق فاجعه شوید

    • عاشق ایران و ایرانی

      خواهشا تمام کامنتهایی که پیشکسوتان و هواداران و مربیان و .... در فضای مجازی و سایتهای مختلف گذاشتن با دقت مطالعه کنید و عادلانه قضاوت کنید متوجه مبشید که همشون توهین و تهمت و فحاشی کردن و اصل ورزش که اخلاق و معرفت و دوستی و انسانیت است را رعایت نکردن

    • عاشق ایران و ایرانی

      اگر کیسه کشا عقل و انصاف را جایگزین احساسات و توهین و فحاشی میکردن مطمئنا مقام میاوردن اما افسوس که نه احترام سرشون میشه نه اخلاق و انسانیت

    • عاشق ایران و ایرانی

      بزرگترین رقیب کیس کشان ، پرسپولیس کبیره . فقط مقایسه کنید برخورد پرسپولیسیها را با کیسه کشا . بجای اینکه موفقیتهای سرورشون را تبریک بگن و دنبال رمز موفقیت پرسپولیس باشن همش تهمت . وزیر پرسپولیسی حمایت داواران حمایت فدراسیون حمایت سازمان لیگ و هزاران تهمت و فحاشی . اما ی چیز را نفهمیدن اینکه تلاش و کوشش پرسپولیسیها و خدای مهربان و بزرگ که حامی سخت کوشان است

    • عالی

      حیف دانشگر که بخواد از استقلال بره

    • عاشق ایران و ایرانی

      فقط و فقط خدا هوای پرسپولیس را داشت چون پرسپولیسیها بجای بی احترامی به رقبا و تهمت زدن از خدا کمک خواستن

    • خوزستان . آبی

      حیف این بازیکن که یه سری باهاش لج کردن خدا ازتون نگذره که اینقد اذیتش کردین بازیکنی با این کیفیت رو به جلو اونم تو چن پست واقعا بهش ظلم کردن فقط چون باهاش لج کردن چقد شما اینقد مغرورید که میخواین یکی رو زمین بزنید

    • علی

      بره وبرنگردد

    • عبادی

      نویسنده بیشعور بودن خودش رو با این تیتر نشان داد .هر کجا ترکستان هست خوش اب و هوا با مردمانی پاک ونجیب .شما بفرستید به کویر لوت تتان با مردمانی خشن و بی فرهنگ .مواظب حرف زدنتون باشید شما فقط شعور نداشتتو بیان کردی.....

    • مصطفی حیدری

      یک بوشهری که زیر بار حرف زور نمیره.

    • بدون نام

      دادا،شاید به افغانستان می رود.

    • بدون نام

      خوش اومدی

    • احمد

      چه فرقی میکنه بره ترکستان یا پاکستان یا افغانستان،هر جا بره هرکاری کنه بازم همون کیسه کش نرم تنی که هست،خواهد بود

    • حامد

      واقعا دانشگر سطح فنیش بالاس ؟!
      با جهانبخش قابل قیاسه ؟!
      واقعا به بازیش دقت کردی این مطالبو نوشتی ؟!
      به ندرت پیش اومده سوتی نده تو بازیش

    • بدون نام

      فصل بعدصددر هزار میره سپاهان

    • بدون نام

      خب جنبه ندارد

    • دومان

      آخه چرا عنوان های نژاد پرستانه می ذارین? ترکستان چیه? مگه ترکستان جهنمه یا جای خیلی بدیه? یک حرف اشتباه در گذشته زده شده شما چرا بهش دامن می زنین.

      پاسخ ها

      • ملایر شهر خوبان

        اخه چرا نمیفهمید منظور همون ضرب المثله که میگه ترسم نرسی به کعبه ای ترسایی این ره که تومیروی به ترکستان است. چه ربطی به نژادپرستی داره. اخه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج