تلویزیون با این ستاره ها رویایی میشه!
پیشنهاد ما به محمد سرافراز، رئیس تازه نفس صدا و سیما و معاونش علی اصغر پورمحمدی برای رسیدن به یک شبکه متمرکز تلویزیونی و رویایی. او چطور می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد، بیننده میلیونی جذب کند.
روزنامه هفت صبح: پیشنهاد ما به محمد سرافراز، رئیس تازه نفس صدا و سیما و معاونش علی اصغر پورمحمدی برای رسیدن به یک شبکه متمرکز تلویزیونی و رویایی. او چطور می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد، بیننده میلیونی جذب کند.
تمام هم و غم محمد سرافراز از روزی که سکان ریاست صدا و سیما را از عزت الله ضرغامی تحویل گرفته، تحول در این سازمان عریض و طویل بوده. می خواهد به جای کمیت بر کیفیت اضافه کند برای همین مدام دم از چابک سازی می زند. او با ادغام شبکه ها و تعدیل بسیاری از کارمندهای صدا و سیما نخستین گام ها را برای عملیاتی کردن این ایده برداشته. اتفاقا این نگرش بارها از سوی ما تحسین شده اما حالا می خواهیم از زاویه دیگر به ماجرا نگاه کنیم و یک پیشنهاد تازه برای رئیس تازه نفس داشته باشیم: جناب آقای سرافراز چرا از تجربه شبکه های موفق دنیا وام نمی گیرد؟
این شبکه ها که عمدتا خصوصی هستند برای جانماندن از رقابت فزاینده، یکی از ستون های اصلی موفقیت خود را براساستوان مجریان موفق بنا می کنند. خیلی خوب از هزینه و وقتی که تولید یک سریال می برد، واقف هستند؛ پس در کنار آن، تمرکزشان معطوف به مجری می شود. بی دلیل نیست که نام هایی مثل جیم فالون، الن دی جنرس، اپرا وینفری، جثی لئو، کانن اوبراین، جان استوارت و دیگران محبوبیتی همپای سلبریتی ها پیدا کرده اند.
غالب این ها بعد از سال ها تجربه اندوزی حالا به جایگاهی رسیده اند که چهره، بیان، نوع اجرا، گفت و گوها و حرف های شان مشتری خاص خود را پیدا کرده و برنامه شان به رغم پخش شبانه رنکینگ بالایی دارد. اتفاقا در اشل وطنی تلویزیون ما چنین تجربه ای را داراست. از «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری گرفته تا «خندوانه» رامبد جوان. اتفاقا هروقت به این دست مجریان میدان داده شده، برنامه آن ها همپای سریال های پربیننده، و حتی بیشتر مخاطب داشته.
تازه این در شرایطی است که ما فاقد تلویزیون خصوصی هسیتم و مجریات صاحب نام محبوبیت شان را از دل تلویزیون دولتی به دست آورده اند. نکته مغفول در سیاست های کلان همین است؛ یعنی مجریان و برنامه سازان به جای این که در خدمت این سیاست ها در بیایند، یا حذف می شوند یا به شکل دوره ای در تلویزیون برنامه دارند. به جای آن مجریانی در صف اول قرار می گیرند و دائم آنتن دارند که متاسفانه از استانداردهای اولیه اجرا و برنامه سازی برخوردار نیستند.
پیشنهاد هفت صبح به محمد سرافراز، تاسیس یک شبکه جدید است؛ یک شبکه با یک مجری امتحان پس داده. حالا چرا این چند نفر؟ در گزارش پیش رو دلیلش را شرح داده ایم. واقعیت این است که تلویزیون ما وقتی می تواند ۱۲۰ شبکه فارسی زبان را پس بزند که استفاده ای بهینه از توان نیروهای تربیت شده توسط خودش داشته باشد، یک بار جرات کند و آنتن را همزمان در اختیار این نیروها قرار دهد. به شکل روزانه. هر روز بگذار در یک شبکه این ده نفر هر روز برنامه های روتین خود را داشته باشند. آن وقت می بینید که آنتن های ماهواره چگونه بلااستفاده خواهندشد. در کنار آن می تواند باقی شبکه ها را تخصصی اداره کند.
عادل فردوسی پور/ ورزشی
چه موفقیت هایی به دست آورده: نام عادل فردوسی پور با نود گره خورده. او طی ۱۶ سال اجرا همچنان در اوج است. ذکاوت برنامه سازی فردوسی پور به نود محدود نمی شود و هرگاه فرصتی به او داده شده، برنامه ای موفق روی آنتن برده. نمونه اش ویژه برنامه جام جهانی یعنی ۲۰۱۴ است که متفاوت ترین و بهترین ویژه برنامه فوتبالی لقب گرفت. دیگر برنامه او یعنی «فوتبال ۱۲۰» هم اتفاقی ویژه در برنامه سازی تلویزیونی است. او با کمک تیم نود، هر هفته پکیجی جذاب از اتفاقات فوتبال دنیا روی آنتن شبکه ورزش می فرستد. فردوسی پور این بار تهیه کننده است و حمید محمدی با استعداد، اجرای برنامه را بر عهده دارد.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: فردوسی پور بخش عمده ای از موفقیش را در کنار هوش بالای برنامه سازی، مدیون اعتماد و حمایت مدیران است. اتفاقا سرگذشت نود بهترین الگو برای مدیران تلویزیون می تواند باشد تا مزد اعتماد و حمایت شان را بگیرند. او خطوط مرسوم در این رسانه را جا به جا کرد و بی محابا مسائل مگوی فوتبال کشورمان را روی آنتن زنده به چالش کشید. عیار خیلی از سیاسیون و ورزشکاران با گفت و گوهای بی پرده فردوسی پور مشخص شده و البته مردم هم نشان داده اند اگر «صداقت» وجود داشته باشد، آن ها «جنبه» این دوئل های بی رحمانه را دارند.
موقعتی فعی در تلویزیون: عادل فردوسی پور جایگاه محکمی در تلویزیون دارد. در این سال ها خیلی ها خواسته اند جایگاه او را خدشه دار کنند اما به واسطه حمایت ستودنی مدیران و پایگاه گسترده مردمی، نود با قدرت پیش می رود.
ژیلا صادقی/ خانوادگی
چه موقعیت هایی به دست آورده: ژیلا صادقی در تلویزیون حدود ۲۲ برنامه اجرا کرد که آخرین آن یعنی «خانه فیروزه ای» پخته ترین و پرمخاطب ترین بود. صادقی را می توان جسورترین مجری زن تلویزیون دانست که سعی کرد خطوط قرمز فرضی را جا به جا کند و مدلی تازه از اجرا ارائه کند. صادقی منتقدانی سرسخت هم داشت اما وزن هودارانش به مراتب سنگین تر بود. مهم ترین ویژگی اش اجرای بی تکلف، صمیمی بودن با میهمان، انرژیک بودن و قدرت بالای ارتباط با بیننده است. صادقی در کنار این ویژگی هروقت موضوع برنامه تخصصی می شد، با برنامه رو به روی میهمان می نشست و سوالاتش تخصصی بود.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: ژیلا صادقی تا زمانی که آنتن را در اختیار داشت، به نظر می رسید مورد حمایت مدیران است. برای همین نوع اجرا، جنس سوالات و اکت هایش جلو دوربین متفاوت از همکاران خانم بود. بعدا اما مشخص شد این حد از آزادی عمل، ابتکار خود مجری بوده نه سیاست گذاران تلویزیون.
موقعیت فعلی در تلویزیون: ژیلا صادقی بعد از «خانه فیروزه ای» ممنوع التصویر شد؛ هرچند دلیل آن همچنان مبهم و نامشخص است. خیلی ها حضور او به عنوان یک زن در تبلیغ یک محصول تجاری و خارجی را علت کنار گذاشتن او از اجرای برنامه در تلویزیون می دانند ولی این شایعه هم تایید نشد. قرار بود امسال با یک برنامه به تلویزیون بازگردد اما این اتفاق هنوز رخ نداده. صادقی در شرایطی از آنتن محروم است که تلویزیون مجری زن موفق ندارد و کمیتش لنگ می زند.
احسان علیخانی/ اجتماعی
چه موفقیت هایی به دست آورده: باهوش بود که خیلی زود فهمید راه درست اجرا و ارتباط با بیننده در تلویزیون چیست. احسان علیخانی اوایل کارش آداب و قواعد اجرا را رعایت نمی کرد و به همین خاطر تعداد مخالفانش به مراتب بیش از هوادارانش بود. او اما به مرور «ماه عسل» را به نامخود زد و با وجود کنار گذاشتن دوره ای، مسئولان تلویزیون مجبور شدند برای زنده کردن برنده این برنامه باز هم سراغش بروند. او در یک سال اخیر تهیه کنندگی و اجرای ویژه برنامه نوروزی شبکه سه را تحت عنوان «سه ستاره» به عهده داشته و بعد از آن تا اول ماه رمضان و اجرای «ماه عسل» هیچ برنامه ای روی آنتن نداشت.
او در شرایطی که بیشتر مجری ها برای بالابردن جذابیت برنامه هایشان سراغ ستاره ها می رفتند در برنامه های مختلف از «ماه عسل» گرفته با پشت صحنه و ویژه برنامه های نوروز سال های قبل، ثابت کرد که با مردم معمولی هم می شود برنامه جذاب تولید کرد. احسان علیخانی از جمله برنامه سازانی است که اتاق فکری قوی همیشه در کنار خود دارد. سوژه های «ماه عسل» همیشه بکرند و او هم به بهترین نحو گفت و گو را روی آنتن می برد.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: علیخانی از جمله مجریان دوره ای تلویزیون است که چند بار برچسب ممنوع التصویری را برابر اسمش دیده . با این حال همیشه سعی می کند بهترین برنامه را روی آنتن ببرد. الان دیگر تصور «ماه عسل» بدون او برای خیلی ها غیرممکن است.
موقعیت فعلی در تلویزیون: علیخانی بعد از پایان برنامه «ماه عسل» در هفتم مرداد، تا الان، با هیچ برنامه ای روی آنتن نبوده.
مرتضی حیدری/ اقتصادی
چه موقعیت هایی به دست آورده: مرتضی حیدری با گفت و گوی ویژه شبکه دو و سلسله مصاحبه ها با رئیس جمهور سابق توانست نگاه را به سمت خود جلب کند. او از جمله مجریان پرکار تلویزیون است که در این چند سال (غیر از یک دوره کوتاه) هیچ وقت از آنتن نبوده. تا چند سال قبل از اینکه پخش گفت و گوی ویژه خبیر شبکه دو در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار بگیرد، حیدری پای ثابت آن بوده و گهگاه، به عنوان گوینده اخبار هم ظاهر می شد.
از آن زمان به بعد گفت و گوهای ویژه با رئیس جمهور وقت، به او سپرده شد تا زمان «پایش» که مجدد مجری ثابت تلویزیون شد. در گفت و گوهای ویژه با رئیس جمهور سابق، بارها مورد انتقاد قرار گرفت اما در مناظره های ریاست جمهوری سال ۹۲ نشان داد که در وضعیت بحران، توانایی مدیریت خوبی دارد. حیدری در سخت ترین لحظات هول نمی شود و با لبخند ماجرا را مدیریت می کند. او در گفت و گوهای اقتصادی توان بیشتری هم دارد؛ دلیلش اطلاعات جزئی او از بازار است.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: حیدری نشان داده هر وقت مدیران بالادستی به او اجازه دهند، بی محابا گفت و گو می کند بدون این که بخواهد دنبال حاشیه سازی کاذب باشد. او الان هم در برنامه «پایش» اجرای قابل قبولی دارد اما در مناظره های هفتگی شبکه یک در جذب مخاطب و موج ایجاد کردن در جامعه چندان موفق نشد. این نشان می دهد که باید از او در پست واقعی و تخصصی اش استفاده کرد.
موقعیت فعلی در تلویزیون: حیدری در یک سال اخیر یکشنبه ها و جمعه ها با برنامه «پایش» و «مناظره» روی آنتن بوده است.
فرزاد حسنی/ اجتماعی
چه موفقیت هایی به دست آورده: فرزاد حسنی همیشه مجری پرسروصدایی بوده؛ چه زمانی که گوینده رادیو بود چه وقتی که برنامه های نه چندان مشهوری مثل «نقطه ب» را اجرا می کرد. با «کوله پشتی» اما شهرتش همه گیر شد و مصاحبه معروفش با سردار رادان نامش را سر زبان ها انداخت. حتما تکیه کلام ابتدایی اش خاطرتان هست: «به نام خدایی که اگر حکم کند همه محکومیم» با استفاده از اصطلاحاتی این چنینی و بیانی شیوا، شیوه متفاوتی پیش گرفته که اتفاقا هم موفق بوده. حسنی ابتدای سال با ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو یعنی «نو در دو» روی آنتن بود اما بعد از آن دیگر فرصت اجرا پیدا نکرد. با این حال و به رغم حاشیه های پیرامون زندگی اش همچنان مجری محبوبی است.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: تا قبل از گفت و گوی پرحاشیه اش با سردار رادان، میدان عمل وسیعی روی آنتن داشت اما بعد از آن به حاشیه رفت و کارش را در رادیو پی گرفت. اتفاقا در برنامه های رادیویی هم موفق عمل کرده و مخاطبان ثابتی دارد.
موقعیت فعلی در تلویزیون: زمزمه های بازگشتش به تلویزیون با برنامه «آقازاده ها» شنیده می شود حالا چه قدر صحت دارد، باید منتظر ماند. حسنی مجری باهوشی است که بیان گرمی دارد، خوب معاشرت می کند، اصطلاحات ارجینال و منحصر به فرد زیاد به کار می برد، خوب بلد است با صورتش بازی کند، شوخی شوخی حرفش را به میهمان می زند و... جمع این ها از او مجری محبوبی می سازد که در صورت داشتن آنتن، برنامه اش پربیننده می شود.
کامران نجف زاده/ سیاسی
چه موفقیت هایی به دست آورده: کامران نجف زاده از جمله گزارشگرانی است که از مطبوعات جذب تلویزیون شده اند. او بعد از چندسال فعالیت مکتوب، سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در واحد مرکزی خبر آغاز کرد. از سال ۸۴ در کنار حرفه خبرنگاری خود در بخش خبری ۲۰:۳۰ به عنوان گوینده خبر نیز شروع به فعالیت کرد. نجف زاده از طریق این بخش خبری توانست کم کم نام خود را سر زبان ها بیندازد. او به پشتوانه تجربه و فعالیت ژورنالیستی، سراغ تهیه گزارش های «فان» رفت و سعی کرد از کلیشه های مرسوم دست بردارد. آیتم «صرفا جهت اطلاع» که پنجشنبه ها در بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش می شود، جهش زیادی برای این گزارشگر به همراه داشت.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: کامران نجف زاده همیشه حمایت مدیران و مسئولان تلویزیون را پشت سرش دیده یعنی خوب توانسته اعتماد آن ها را به دست بیاورد و به حوزه هایی سرک بکشد که در تلویزیون تا پیش از آن «تابو» بوده. او در صرفا جهت اطلاع به خیلی ها از جمله تلویزیون و برنامه هایش هم گیر می دهد و سعی می کند نشان دهد طرف مردم است. بخش زیادی از مخاطبان هم پذیرفته اند که نجف زاده نماینده شایسته و زبان گویای آن ها است. این آیتم هم آدرس خوبی برای مدیراناست که می توان خطوط قرمز فرضی را دور زد.
موقعیت فعلی در تلویزیون: کامران نجف زاده از گزارشگران فعال تلویزیون است و همچنان با ۲۰:۳۰ همکاری دارد. شاید اگر برنامه ای با زمان بیشتر و فرمت گسترده تر در اختیارش قرار گیرد، عیارش بیش از پیش مشخص می شود.
رامبد جوان/ طنز
چه موقعیت هایی به دست آورده: رامبد جوان همیشه دنبال ایده های تازه است. او در نهایت توانست با «خنداونه» بخش عمده ای از ایده هایی که سال ها پس ذهن داشته اجرایی کند و یکی از موفق ترین برنامه های دهه اخیر تلویزیون را به نام خود بزند. جوان ذاتا آدم خونگرمی است؛ روابط عمومی بالایی دارد و آداب معاشرت را خیلی خوب رعایت می کند. هم انرژیک است و هم به موقع آرام. خوش بیان است و صدایی گرم دارد.
خوب با میهمان همراه می شود و خوب تر با بیننده اش ارتباط برقرار می کند. او سال ۸۶ به همراه اشکان خطیبی «خانه با طرح نو» را روی آنتن شبکه دو برد و توانست یکی از برنامه های موفق و پربیننده را رقم بزند. جوان سال ۹۱ رئالیتی «گپ» را برای شبکه آی فیلم ساخت و سعی کرد با فرمتی متفاوت به دنیای بازیگران ورود کند. او بعد از آن با برنامه شبکه خانگی «اینجا ایرانه» همکاری کرد و اجرای گفت و گوی با بازیگران را برعهده گرفت. ابتدای امسال ویژه برنامه تحول سال شبکه تهران با نام «گوشه دل تهرون» را بر عهده گرفته که موفق نبود.
چه قدر بستر برای فراهم بود: جوان پیش از آنکه مجری ای محبوب باشد بازیگری معروف است. گاهی هم فیلم و سریال می سازد و اجرا دغدغه اصلی اش نیست. با این حال در برنامه هایی که ساخته یا مجری بوده، خود توانسته از فرصتی که در اختیار دارد استفاده کند که اوجش در «خندوانه» بود.
موقعیت فعلی در تلویزیون: رامبد جوان بعد از پایان «خنداونه» قول ساخت سری دوم آن را داده و این روزها مشغول فراهم آوردن مقدمات آن است.
علی درستکار/ مذهبی
چه موفقیت هایی به دست آورده: علی درستکار با برنامه «این شب ها» شناخته می شود. او توانست رنگی دیگر به برنامه های مذهبی تلویزیون بدهد و آن را از کلیش های مرسوم خارج کند. او در سال های ۸۰ و ۸۱ در شبکه چهار برنامه «پرتو» را روی آنتن داشت و محور آن گفت و گو با چهره های مطرح علوم مختلف بود.
برنامه «دانه» دیگر تجربه متفاوت او است اما هیچ کدام برای او مثل «این شب ها» برند نشدند. درستکار سعی می کند با مطالعه رو به روی میهمان هایش بنشیند. با او راحت باشد و با بینندگان خودمانی، این مشخصات حلقه مفقوده برنامه های مذهبی هستند که عمدتا نشاط و سرزندگی در آن ها دیده نمی شود. درستکار وقتی به طور موقت از برنامه خداحافظی کرد پاسخ جالبی درباره این تصمیمش بیان کرده بود که به خوبی گویای رمز موفقیت است: اجرای برنامه ای مثل «این شب ها» به جهت اهمیت موضوعی و همچنین حساسیت های موضوع دینی نیازمند یک تمرکز و مطالعه بلیغ است.
اگر قرار باشد مجری این برنامه دو سه کاره باشد طبیعتا باید از تمرکز و مطالعه صرف نظر کند. بر این اساس سهم دو عنصر مهم یعنی مطالعه و تمرکز مخدوش می شود. به همین خاطر باید شرایط این دو عنصر فراهم باشد حتی اگر همه عناصر جفت و جور باشند باز هم نیاز است که مطالعه و تمرکز در راس قرار بگیرند، به علاوه شایستگی های فردی و همچنین لیاقت های فردی و شخصی مجری که باید به آن نیز توجه شود.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: درستکار از مجریان بدون حاشیه تلویزیون است که به خوبی از فرصت استفاده می کند.
موقعیت فعلی در تلویزیون: او در حال حاضر «این شب ها» را سه شنبه ها و در مناسبت های خاص روی آنتن می برد.
منصور ضابطیان/ فرهنگی
چه موفقیت هایی به دست آورده: منصور ضابطیان در برنامه های مختلفی مثل «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «نقره» و... به عنوان مجری حضور داشت اما با «رادیو هفت» بین مخاطبان مطرح شد. بخش مهمی از محبوبیت ضابطیان، علاوه بر حضورش به عنوان یک مجری، به ایده های خلاقانه اش در ساخت و پرداخت «رادیو هفت»بر می گردد. او از جمله برنامه سازان خوش فکری است که به خوبی از سبقه ژورنالیستی استفاده کرده و خوب می داند برای مخاطبانش چه خوراکی تهیه کند.
در نگاه اول کسی تصور نمی کرد ضابطیان جلوی دوربین تا این حد محبوب شود اما اجرای گرم و صمیمانه اش در برنامه «رادیو هفت» باعث شد تا خیلی زود به عنوان مجری محبوب مخاطبان شناخته شود. علاوه بر اجرا، او گفت و گو با ستاره ها و کودکان هم در این برنامه، بهش یوه جدید دست پیدا کرد؛ شیوه ای که بعد از او خیلی از مجریان سعی کردند آن را تقلید کنند اما موفق نشدند.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: عمده موفقیت منصور ضابطیان «رادیو هفت» بر می گردد؛ گویا هم و غم اصلی خودش هم همین برنامه است و تمام تلاشش را می کند که از وزن آن کم نشود. با این حال خیلی دور از ذهن نیست او برنامه های خلاقانه دیگری هم روی آنتن بفرستد.
موقعیت فعلی در تلویزیون: غیر از دوره های کوتاهی که برای تغییر و تحول، برنامه را موقتا قطع می کند مدام روی آنتن است. «رادیو هفت» توانسته سلیقه جمع گسترده ای از مخاطبان را پاسخ دهد و چه چیزی برای مسئولان تلویزیون بهتر از این.
سیاوش صفاریان پور/ علمی
چه موفقیت هایی به دست آورده: اغراق نیست که بگوییم سیاوش صفاریان پور به همراه برادرش فواد صفاریان پور در دهه هشتاد برنامه های علمی تلویزیون را متحول کردند. اگرچه تخصص اصلی برادران صفاریان پور برنامه های نجومی است اما شیوه برنامه سازی شان می تواند الگوی مناسبی برای برنامه سازی قرار گیرد. سیاوش صفاریان پور عمدتا با برنامه دیرپای «آسمان شب» شناخته می شود اما دیگر اجراهای او در «گذر زهره»، «آخرین کسوف قرن»، «اولین خسوف قرن» و... طرفداران پروپاقرصی داشته است.
چه قدر بستر برایش فراهم بود: برادران صفاریان پور به خوبی توانسته اند اهمیت برنامه های علمی را برای مدیران تلویزیون تشریح کنند. کمتر کسی فکر می کرد یک برنامه علمی در تلویزیون بتواند هم موفق باشد و هم بیننده های عادی را راضی نگه دارد. سیاوش صفاریان پور از سال ۱۳۸۰ «آسمان شب» را روی آنتن برد و حالا عنوان یکی از قدیمی ترین برنامه های نجومی هفتگی در دنیا را به خود اختصاص داده. در این میان نمی توان به راحتی از «کندو» گذشت که تجربه ای متفاوت در برنامه سازی علمی محسوب می شود.
موقعیت فعلی در تلویزیون: به زودی سری جدید «آسمان شب» را روی آنتن می برد.
نظر کاربران
گله دارم علی ضیا کو ؟؟؟؟؟؟؟اونم اجرای فوق العاده و ساختار شکنی داره...
پاسخ ها
ولی به قول معروف شاید مخالفاش سنگین تر از هواداراش هستن/
جناب سامان
شما یا معنی اجرای فوق العاده رو نمیدونی چیه، یا ساختار شکنی!
ژیلا صادقی با اون سوتی وحشتناکی که تو ماه رمضان داد کارشو خراب کرد وگرنه مجری خوبی بود.
پاسخ ها
سوتیش خیلی بد جور بود.
ببخشید ژیلا صادقی چه سوتی داد؟؟؟
پاسخ ها
مگه سوتیشو تو ماه رمضون ندیدی که به مهمون برنامه میگه شربت میل کنند.
عالی بودند موافقم ....دیگه امثال این اقایان در صدا و سیما زاده نخواهند شد ....موفق و سربلند باشند
فرزاد حسنی خیلییییی بی تربیته.اصلا این بشر تربیت نشده. بقیه خوب بودن.
سامان خان گفتن علی ضیا... اخه این پسره که همه کارهاش تقلید محض از علیخانی مخصوصا وقتی میخواد بگه بریم یه بخشی رو ببینیم بیایم محکم میزنه رو پاش دقیقا حرکت علیخانی ولی خیلی ناشیانه...خیلی هم خیره نگاه میکنه...
پاسخ ها
اخه ضیا اندازه تو عقل نداره که بدونه احسان علیخانی بخاطر اینکه دستشو میزنه رو پاش محبوب نشده؟ :| خیره نگاه کردنم که درموردش حرفی ندارم!
ینی کلن دلایلتون خیلییییی منطقی بود واسه اینکه ضیا بده :|
تلویزون یا صداوسیما یا سینمای ایران با اینکه جشنواره فیلم فجر رو نشان میده کلن تهران عموم مردم و درشبکه هاش و عموم مردم ببیند اما چهره بازیگران زن از نزدیک نشان نمیده
شما که تکلیفتون با بازیگر زن معلوم نیست توجشنوراه هم شرکت ندید که چهره اش نمیشه دید
با این کار رویایی تر شده
علی ضیاکو
ب نظرم علی ضیا بهتراز ایناس
حداقل ازفرزادحسنی که بهتره ب نظرم
lمتن خوبی بود اما دو نفر رو از قلم انداختین که واقعا حیفه ازشون چیزی گفته نشه یکی محمدرضا شهیدی فرد و همین طور رضا رشیدپور که هردو جزء هم برنامه سازهای خیلی خوبی هستند و هم مجریان توانا و موفقی که برنامه های پربیننده ای داشتن اما متاسفانه با سوء مدیریتی که در تلویزیون وجود داره متاسفانه سالهاست از آنتن دور هستند.