۱۴۵۴۱۲۶
۵ نظر
۱۰۲۶۳
۵ نظر
۱۰۲۶۳
پ

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

اولین سریال سامان سالور با بازی رویا نونهالی، حسن معجونی و مهدی حسینی‌نیا، در قسمت اول چه کیفیتی داشت؟ که در ادامه مطلب زیر به آن پرداخته‌ایم.

برترین‌ها: اولین سریال سامان سالور با بازی رویا نونهالی، حسن معجونی و مهدی حسینی‌نیا، در قسمت اول چه کیفیتی داشت؟ که در ادامه مطلب زیر به آن پرداخته‌ایم.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

روزنامه خراسان نوشت: اولین سریال سامان سالور با نام «گردن‌زنی» که در سکوت خبری تولید شده بود، در نمایش خانگی منتشر شد. سالور که پیش از این به عنوان کارگردان سینما هفت فیلم تولید کرده است، وارد نمایش خانگی و سریال‌سازی شده و «گردن‌زنی» را با همکاری علی قربان‌زاده در مقام تهیه‌کننده، ویژه پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. فعلا قسمت اول این مجموعه شروع خوب و امیدوارکننده‌ای داشت و توانست حس کنجکاوی مخاطب را درباره سرنوشت شخصیت‌ها و ادامه قصه تحریک کند.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

کنجکاوی‌برانگیز در قدم اول

«گردن‌زنی» شروع پراتفاق و درگیرکننده‌ای داشت. این مجموعه قصه دو خانواده را روایت می‌کند که با یکدیگر وصلت می‌کنند و فرزندانشان به نام «نیما و «باران» با یکدیگر ازدواج می‌کنند. این زوج تصمیم می‌گیرند با ترک مراسم عروسی و رفتن به ماه عسل، مهمانان را غافلگیر کنند.

در حالی که همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود، یک خلافکار سابقه‌دار متوجه می‌شود که «نیما» از نامزدش سوء‌استفاده کرده و با تهدید به واسطه عکس و فیلم‌هایی که از او دارد، به خانه این زوج می‌رود و به قصد کشت آن‌ها را می‌زند. «گردن‌زنی» که با هشدار سنی 16+ منتشر شده، در قدم اول موفق شد تماشاگر را با قصه درگیر و او را نسبت به سرنوشت شخصیت‌ها همچنین گذشته آن‌ها کنجکاو کند.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

شخصیت‌های متعدد با قصه‌های مختلف

قصه «گردن‌زنی» شخصیت‌های متعددی دارد و اکثر کاراکترها در قسمت اول سریال حضور داشتند. با توجه به آنچه در شروع سریال دیدیم، علاوه بر قصه اصلی این مجموعه، هرکدام از شخصیت‌های داستان نیز قصه‌ خاص خودشان را دارند. «مانی» برادر «نیما» دنبال انتقام از قاتل دخترش است، «مسعود» ناپدری «نیما» با زن جوانی در ارتباط است و پلیس جوان قصه نیز ظاهرا در گذشته به «باران» علاقمند بوده است. تعدد شخصیت‌ها و قصه‌های آنان نیز باعث می‌شود کنجکاوی مخاطب برای پیگیری «گردن‌زنی» بیشتر شود.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

ترکیب بازیگران جوان و چهره‌های باسابقه

«گردن‌زنی» سریال پربازیگری است. رویا نونهالی، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، الهام پاوه‌نژاد، پاشا رستمی، سمیرا حسن‌پور و مهران غفوریان از بازیگران شناخته‌شده این مجموعه هستند. الیکا ناصری و محمدامین شعرباف در نقش «باران» و مامور پلیس قصه نیز دو بازیگر جوان «گردن‌زنی» هستند که ابتدا به واسطه یک سریال نمایش خانگی به مخاطب معرفی شدند. ناصری با مجموعه «یاغی» و شعرباف با سریال «قورباغه» به مخاطب معرفی شدند.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

کیسان دیباج هم که با مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» شناخته می‌شود، به عنوان اولین حضور خود در نمایش خانگی، در «گردن‌زنی» ایفای نقش کرده است. هنوز کاراکترهای اصلی و مکمل قصه به طور کامل معرفی نشده‌اند، بنابراین فعلا برای ارزیابی عملکرد بازیگران زود است، اما فعلا در شروع سریال ایراد مهم یا اتفاق ویژه‌ای در بازی بازیگران به چشم نیامده است.

سریال گردن‌زنی خیلی پُر سر و صدا شروع کرد

واکنش برخی کاربران به پخش سریال «گردن‌زنی» را بخوانید:

* ندا توئیت زد: زخم کاری دلمو خنک کرد گردن زنی رو دیدم اولش اعصابم رفت تو درو دیوار اما بعدش لذت بردم و خوب بود.

* کاربر دیگری به نام امین با زدن هشتگ این سریال گفت: عجب سریال خفنی بود. این سریال و از دست ندین.

* اکانت توئیتری «من همیشه قوی هستم» نظر داد: خب خب، سریال گردن زنی، یکی دیگه از اون پروژه ها که با با بازیگران جوان و قوی استارت خورده، خروجی قابل قبوله شده ولی خدا کنه تا آخرش همین طور بمونه.

* ملیحه هم پس از تماشای این سریال نوشت: سریال جدید ایرانی اومده گردن زنی یه آهنگ ویگن آخرش داشت خیلی خوب بود. امیدوارم خودش هم مثل ترانه سریال عالی جلو بره.

* مهرشاد اما نظر دیگری دارد و در مقام منتقد ظاهر شد: قسمت اول سریال گردن زنی رو دیدم، حقیقتا حال بهم زن بود!

* عاطفه اما با شوق در توئیتر خود می‌گوید: سریال جدید اومده اسمش گردن زنی هست یه مقدار اسم سریال تنده اما قطعا از زخم کاری بهتره.

* عرفان اما در جواب توئیت عاطفه نوشت که سریال گردن زنی رو کی دیده؟ قشنگه؟ قسمت اولشه تازه، چرا اینقدر سریع جوگیر میشین و زود کامنت مثبت میدین. بذارین چند قسمت پخش بشه بعد اکلیلی بشین.

* مهسا هم در نقد حضور مهران غفوریان در این سریال نوشت: غفوریان همیشه بازیگر خوبی بود. هم توی کمدی خوبه هم کارهای جدی. زخم کاری. روشن. گردن زنی. دمت گرم آقا مهران.

* اما حمید پس از دیدن قسمت اول سریال گردن زنی نظر داد: کاش گردن زنی رو نمیدیدم. نه محتوا داره نه جذابه اما شاید قضاوت منم عجولانه باشه ولی امیدوارم نقد من درست از آب درنیاد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نه فقط خوبیش این بود که آقا نیما اینجا بر. خلاف از سرنوشت تو روز عروسی خوب برای عروس خانم جبران کرد خخخخخخخ.

    • ناشناس

      ما اکثریت جامعه، با صداسیما، مدتهاست دوور دوور هستیم.لطفا مطلبی جالب توجه بنویسید، مستفید گردیم

    • ناشناس

      اپیزود اول؛ جذاب و گیرا . 45 دقیقه از جام تکون نخوردم. امیدوارم بقیه کار همینطور پیش بره.

    • ناشناس

      چرا انقدر خون و خونریزی؟ یه زمانی همه فقیر و بدبخت بودن، حالا شدن قاتل و جانی

    • ناشناس

      سریالهای نمایش خانگی درسته بهتر از سریالهای تلویزیونی بودن ولی دیگه از اونور بوم افتادن سوژه های خیلنت و قتل و دزدی و ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج