۱۴۰۴۷۳۴
۷۰۰۳
۷۰۰۳
پ

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

دیدن اسامی سریال‌های برتر و پیدا کردن نام سریال‌های محبوب‌مان در بین این فهرست برای همه سریال دوستان و تماشاگران آن هیجان‌انگیز است.

برترین‌ها: دیدن اسامی سریال‌های برتر و پیدا کردن نام سریال‌های محبوب‌مان در بین این فهرست برای همه سریال دوستان و تماشاگران آن هیجان‌انگیز است و به نوعی جمع‌بندی تمام آن چیزی است که در یک سال گذشته بر دنیای شلوغ و پرسر و صدای سریال سازی گذشته است. ما هم هشت سریال را به انتخاب خودمان در اینجا معرفی کرده‌ایم شاید شما هم بپسندید

lawmen: bass reeves / مرد قانون: باس ریوز

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

بس ریوز به کارگردانی کریستینا الکساندرا وروس و دیمین مارکانو در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وسترن می‌باشد. داستان سریال به تعقیب و گریزهای باس ریوز، افسر صلح فدرالی که در قلمرو هند مستقر در فورت اسمیت، آرکانزاس، خدمت می‌کند، پرداخته و نقش او در دستگیری بیش از 3000 نفر از خطرناک‌ترین جنایتکاران را بدون زخمی شدن بازی می‌کند. همچنین داستان شریل لین، معاون مارشال ایالات متحده، و بیلی کرو. یک جوان چریکی علاقه‌مند به کتاب‌های فروشگاهی و مد شیک نیز در داستان جای دارد. سریال همچنین به زندگی خانوادگی باس ریوز و همسر او جنی می‌پردازد و به طرز جذابی از مسیر و تلاش‌های او برای اعمال قانون در غرب پرداخته می‌شود.


spy master / ارباب جاسوس

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

سریال ارباب جاسوس هم محصول کشور رومانی و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی کریستوفر اسمیت در سال 2023 ساخته شده است. این سریال در اوج جنگ سرد تنظیم شده و یک هفته در زندگی شخصیت داستانی ویکتور گودیانو ، مرد دست راست و نزدیکترین مشاور دیکتاتور رومانیایی نیکولا چائوشسکو را پوشش می‌دهد. با این حال، گودانو همچنین یک عامل مخفی برای KGB است و قبل از دمیدن پوشش وی باید از رومانی و چائوشسکو فرار کند و با کمک یک مأمور مخفی و یک مأمور در حال پیشرفت CIA ، باید KGB و Spooks کشور خود را از بین ببرد و کاملاً آگاه است که نقص وی خانواده خود را در معرض خطر فانی قرار می ‌دهد.


one piece / وان پیس

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

One Piece یا یک تکه محصول 2023 آمریکا است. سریال One Piece یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی-ژاپنی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را دنبال می‌کند، زیرا آنها اقیانوس‌ها، زمین‌ها و فراتر از آن را در جستجوی “One Piece”، گنج افسانه‌ای که کاپیتانشان میمون D. Luffy را به پادشاه دزدان دریایی تبدیل می‌کند، کاوش می‌کنند. اما، نیروی دریایی در دم کشتی خود است و آنها تنها خدمه‌ای نیستند که به دنبال One Piece هستند.


lessons in chemistry /نمایش نبوغ یک شیمی‌دان

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

این داستان جذاب دهه ۱۹۵۰ از یک شیمیدان زن شگفت‌انگیز که از یک برنامه آشپزی تلویزیونی برای مبارزه با مردسالاری استفاده می‌کند. در این درام ۸ قسمتی، بری لارسون در نقش الیزابت زات، یک نابغه شیمی‌ که در هر مرحله به دلیل تبعیض جنسی ریشه‌دار دوران او مانع از تحقق پتانسیل‌هایش می‌شود، بازی می‌کند. بعد از اینکه عملا مجبور شد قبل از اتمام دکترا کالج را ترک کند، با او آشنا می‌شویم که به عنوان دستیار آزمایشگاه – و قهوه‌ساز – برای تیمی‌ از دانشمندان که از نظر فکری پایین‌تر هستند اما دارای کروموزوم Y هستند کار می‌کند. هرچند او بارها و بارها به خاطر تبعیض‌ها عقب رانده می‌شود اما بالاخره راه خود را باز می‌کند و علم شیمی‌ را در بستر آشپزی می‌آورد و در برنامه‌ای تلویزیونی در پشت و جلوی صحنه با تبعیض‌ها می‌جنگد.


marry my husband / با شوهرم ازدواج کن

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

“با شوهرم ازدواج کن” یک سریال کره جنوبی است که توسط شین یو دام نوشته شده و پارک مین یانگ، نا این وو، لی یی کیونگ و سونگ ها یون در آن بازی می‌کنند. در سریال با شوهرم ازدواج کن جی وون با پارک مین هوان ازدواج کرده. زندگی زناشویی او به دلیل شوهر خودخواه و مادر طلبکارش خوب پیش نمی‌رود. کانگ‌جی‌وون نان‌آور خانواده است، در حالی که همسرش پارک مین هوان بیکار و بدهکار است. او که علاوه بر کار بیرون تمام کارهای خانه را هم انجام می‌دهد، شوهرش را در حال خیانت با بهترین دوست خود می‌بیند. جی وون پس از درگیری فیزیکی، توسط همسر خود جانش را از دست می‌دهد؛ و فرصت دوباره به زندگی پیدا میکند به ۱۰ سال قبل بازمی‌گردد.


ted / تد

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

سریال تلویزیونی ted یا تد یک کمدی آمریکایی است که توسط ست مک فارلین ساخته شده است و به عنوان پیش درآمدی برای فیلم‌های بلند عمل می‌کند. “تد” باز می‌گردد تا در سال 1993، ابتدای زندگی یک اسباب‌بازی خرس عروسکی به نام تد را نشان دهد. در این دوران، تد با خانواده بنت و به خصوص با جان بنت، مادرش سوزان، پدرش متی، و دوست پسر عموی‌اش بلر، در ماساچوست زندگی می‌کند. اگرچه تد ممکن است تاثیر بدی روی جان بگذارد، اما نهایتا او رفیقی وفادار است که دست به هر کاری برایش بزند. زندگی تد پر از ماجراها و خاطراتی جذاب و شیرین است.


a small light / نوری کوچک

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

سریال نوری کوچک به کارگردانی سوزانا فوگل و تونی فیلان و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. داستان برگرفته از واقعیت این سریال درباره میپ گیس (با بازیِ بل پاولی) یک منشی ساده بوده که در طول تهاجم آلمان به هلند در خلال جنگ جهانی دوم با درخواست کارفرمای یهودیش اتو فرانک (با بازیِ لیو شرایبر) به مخفی شدن او، خانواده‌اش و تعدادی دیگر از یهودیان (جمعاً هشت نفر) کمک می‌کند. میپ و همسرش یان (با بازیِ جو کول) با کمک چند تن دیگر به مدت دو سال این پناهجویان را در مخفیگاه پنهان می‌کنند. این درحالیست که آنها حتی برای تهیه اقلام خوراکی نیز دچار مشکل می‌باشند و انجام اینکار برایشان به شدت خطرناک بوده اما …


ninja kamui / نینجا کامویی

بهترین سریال‌های ۲۰۲۳؛ فهرستی غافلگیرکننده، خاص و ویژه

سریال  ninja kamui محصول کشور ژاپن و آمریکا می‌باشد و در ژانر پویانمایی، اکشن ساخته شده است. داستان انیمه نینجا کامویی درباره جو هیگان است که در گذشته یک نینجا بوده است و برای فرار از گذشته خون‌آلود خود از قبیله فرار کرده و همراه با خانواده‌اش در آمریکا ساکن می‌شود. اما پس از آنکه گروهی از قاتلان حرفه‌ای برای گرفتن انتقام و تنبیه جو جهت فرار از قبیله و زیر پا گذاشتن مرام نینجایی شبانه به او و خانواده‌اش حمله می‌کنند، او تصمیم می‌گیرد که بار دیگر نقاب نینجایی را بر صورت بگذارد و با تبدیل شدن به یک نینجا کامویی انتقام آن شب را از قاتلان تا بن دندان مسلح و بسیار خونخوار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج