۱۲۰۶۳۰۶
۷۲۵۰
۷۲۵۰
پ

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

سریال جدایی در ژانر علمی تخیلی، رزآلود و درام یک ایده منحصربفرد و پر جذبه را به نمایش گذاشته است.

برترین‌ها: سریال‌ها و فیلم‌هایی که ایده و خط داستانی تکراری دارند، درصد زیادی از محتواها را تشکیل می‌دهند. اصلا در ژانر علمی تخلی و فانتزی که ایده‌های تکراری بیداد می‌کنند: سفرهای زمانی، کلون کردن، درگیری با مهاجمان فرازمینی و …

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

سریال «Severance» در ژانر علمی تخیلی، رزآلود و درام یک ایده منحصربفرد و پر جذبه را به نمایش گذاشته است. ایده‌ای که در نگاه اول جدایی حافظه کاری از حافظه زندگی شخصی بنظر‌ می‌رسد؛ اما حقیقتا عمیق‌تر است. این سریال از نظر منتقدان نیز امتیازات خوبی را دریافت کرده است. نام جدایی نیز به دلیل موضوع اصلی و جدایی حافظه‌ها انتخاب شده است.سریال جدایی در ژانر علمی تخیلی، رزآلود و درام یک ایده منحصربفرد و پر جذبه را به نمایش گذاشته است. ایده‌ای که در نگاه اول جدایی حافظه کاری از حافظه زندگی شخصی بنظر‌ می‌رسد؛ اما حقیقتا عمیق‌تر است. این سریال از نظر منتقدان نیز امتیازات خوبی را دریافت کرده است. نام جدایی نیز به دلیل موضوع اصلی و جدایی حافظه‌ها انتخاب شده است.

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

اواخر سال ۲۰۱۹ بود که سرویس استریم اپل تی وی پلاس ساخت یک پروژه جدید را با نام Severance (تفکیک‌سازی) در دستور ساخت قرار داد. از همان ابتدا، بن استیلر به‌عنوان کارگردان و آدام اسکات هم برای بازیگر نقش اصلی انتخاب شد. به مرور زمان بازیگرهای دیگر هم انتخاب و به تیم بازیگری پیوستند؛ از جمله پاتریشا آرکت برای نقش رئیس اسکات، بریت لوئر، جن تولاک و زک چری هم به‌عنوان کارمندان شرکت استخدام شدند. یک ماه بعد هم ترامل تیلمن به‌عنوان کارمند دیگر شرکت استخدام شدند. البته نمی‌توان از حضور جان تورتورو و کریستوفر واکن به‌عنوان کارمندان ارشد داستان چشم‌پوشی کرد.

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

خلاصه داستان منتشر شده از سریال Severance به این شرح است: «صنایع لومن از یک فرایند پزشکی تفکیک‌سازی و جداسازی استفاده می‌کند. این فرایند پزشکی خاطرات غیرکاری برخی از کارمندان این شرکت را از خاطرات کاری‌شان جدا می‌کند. دراین‌میان، فردی به نام مارک وجود دارد که تیمی از کارمندان این شرکت را مدیریت می‌کند. همه چیز خیلی خوب در حال پیش رفتن است، تا اینکه یک همکار مرموز سر و کله‌اش در دنیای خارج از کار پیدا می‌شود؛ اتفاقی که کم کم مسیر را برای کشف حقایق درباره شغل و محیط کاری آن‌ها، هموار می‌کند.»

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

اما سوالات بسیاری که مخاطب را محو تماشا سریال جدایی نگه می‌دارد، به یک کلید نیاز دارد. آن کلید کسی نیست جز شخصیت مارک با بازی آدام اسکات (Adam Scott)! آدام اسکات از پس نقش اول بودن سریال بسیار خوب برآمده و مسیر هدایت ذهن مخاطب را به خوبی با خود همراه می‌نماید. او بسیار باورپذیر مسئولیت در نقش یک دو شخصیتی بودن (به دلیل جدایی حافظه) را در دو جهان داخل و بیرون سازمان باورپذیر به نمایش گذاشته است. در طول تماشای این سریال، بارها شناخت احساسات و عواطف را در کنار یک بازیگر حرفه‌ای مثل آدام اسکات و بریت لور (Britt Lower-در نقش هیلی) تجربه خواهید کرد.

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال «جداسازی» به عهدۀ بن استیلر است، کسی که انتظار داریم بیشتر اثر کمدی بسازد. دن اریکسون نویسنده فیلمنامۀ این سریال است. این سریال مثل مطالعه‌ای عمیق دربارۀ شخصیت آدم‌ها و همینطور نگاهی نقادانه به نظام سرمایه‌داری است؛ نگاهی به اینکه چطور کار می‌تواند روی زندگی ما اثر بگذارد و شرکت‌ها و نهاد‌های اقتصادی تا کجا حاضرند برای رسیدن به اهدافشان پیش بروند.

یک اتفاق رازآلود که کار و زندگی‌تان را جدا می‌کند!

کاربران رسانه IMDB امتیاز 8.2 را تا این لحظه به سریال جدایی یا Severance اختصاص داده‌اند. همچنین 97 درصد داوران رسانه Rotten Tomatoes و 93 درصد کاربران گوگل نسبت به تماشای دو قسمت ابتدایی سریال رضایت داشته‌اند. با این وجود باتوجه به کشش داستانی و موضوع بسیار جذاب، در ترکیب با ژانر رازآلود سریال، آینده خوبی را پیش‌روی سازندگان قرار داده است.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال تفکیک سازی برای فصل جدید تمدید شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، اپل از تمدید زودهنگام سریال Severance برای فصل دوم خبر داده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که قسمت پایانی فصل اول این سریال فردا از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج