۷۵۹۱۴
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

مراقب باشید، این کودک شکستنی است!

جنس های چینی را می شناسید و با آن ها آشناییت دارید، وسیله هایی که از این جنس هستند شکنندگی بالایی دارند و به راحتی با کمترین ضربه شکسته می شود.

باشگاه خبرنگاران: جنس های چینی را می شناسید و با آن ها آشناییت دارید، وسیله هایی که از این جنس هستند شکنندگی بالایی دارند و به راحتی با کمترین ضربه شکسته می شود.

استخوان های انسان بسیار محکم هستند و به راحتی نمی شکنند.

"هولی هانتر" که دختری انگلیسی است از بیماری سختی رنج می برد که تنها ۱ نفر از هر دو میلیون نفر ممکن است به آن مبتلا شود. بیماری این دختر بچه باعث شده است او با تمام انسان های روی زمین متفاوت باشد.

مراقب باشید، این کودک شکستنی است!

برخلاف انسان های دیگر، استخوان بدن این دختر ۴ ساله به مانند شیشه شکننده است و به راحتی با کمترین ضربه ای خرد می شود. این بیماری در سلول های استخوانی نفوذ کرده و از داخل آن ها را ضعیف می کند.

این بیماری به "عروسک چینی" معروف شده است و افرادی که به آن مبتلا می شوند باید بسیار مراقب رفتارهای خود باشند زیرا با کمترین ضربه ای استخوان آن ها نابود می شود و در برخی از موارد حتی بیماران جان خود را از دست داده اند.

مادر این بجه می گوید برای اولین بار پس از آنکه "هولی" از روی مبل به زمین افتاد و استخوان دستش شکست متوجه این بیماری شدیم. پزشکان اعلام کرده اند که این بیماری ممکن است به کمک شیمی درمانی از بین برود اما این تنها در حد نظریه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • زهراخانوم

      بیچاره چه دختر نازی هم هست...انشالله خدا شفاش رو بده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج